یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

جزییات حضور سیف در کمیسیون اقتصادی مجلس

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۱۷۹۷
جزییات حضور سیف در کمیسیون اقتصادی مجلس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سید «ناصر موسوی لارگانی»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ر ئیس کل بانک مرکزی فردا بعد از ظهر در کمیسیون اقتصادی حضور پیدا می کند.  آقای سیف درباره موسسات مالی اعتباری  توضیحاتی ارائه خواهند داد.

نماینده مردم فلاورجان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع موسسات مالی اعتباری در مجلس حل و فصل نشده که رئیس کل بانک مرکزی احضار شده است، گفت: رئیس کل بانک مرکزی و رئیس جمهور اعلام کردند که 98 درصد مشکل موسسات مالی اعتباری حل شده اما مالباختگان موسسات مالی اعتباری ادعا می کنند که مشکل هایشان حل نشده است.

او در ادامه گفت: سپره گذاران موسسات مالی اعتباری به پرداخت های بانک مرکزی اعتراض دارند. مثلا سپرده گذارانی که 50 میلیون تومان پول در بانک گذاشته بودند، اعتراض دارند که چرا 5میلیون تومان به آن ها پرداخت شده است.

این نماینده مجلس گفت: سپرده گذاران از این که بانک مرکزی سودهای سپرده هایشان را پرداخت نمی‌کند، اما در قبال وام هایی که دریافت کرده بودند، علاوه بر پول سودهای آن را دریافت می کنند، معترض هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز