مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد:

فرآورش گاز هنگام، رویدادی مبارک در حوزه زیست محیطی است

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۳۴۱۹
فرآورش گاز هنگام، رویدادی مبارک در حوزه زیست محیطی است
مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد، بهره برداری از مجتمع فرآورش گاز هنگام را رویدادی مبارک برای ارتقای محیط زیست کشور خواند و از دست‌درکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا و به نقل از شانا، «مرتضی بانک» شامگاه چهارشنبه (نهم اسفندماه) در آیین گشایش مجتمع فرآورش گاز میدان هنگام و ۳۰ طرح اقتصادی و اجتماعی دیگر در جزیره قشم، در ارتباط زنده با دکتر حسن روحانی (از طریق ویدیو کنفرانس)، اعلام کرد: این طرح سبب جلوگیری از هدررفت روزانه ۸۰ میلیون فوت مکعب گاز می‌شود و در ارتقای سلامت و محیط زیست جزیره قشم نقش موثری ایفا می‌کند.

 وی جزیره قشم را از راهبردی‌ترین نقاط خلیج فارس عنوان و ابراز امیدواری کرد که افتتاح پروژه‌های مختلف با دستور رئیس جمهوری، برای مردم استان هرمزگان برکات زیادی به همراه داشته باشد. 

 مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد که از سالن اجتماعات مجتمع فرآورش گاز هنگام به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: هم اکنون در میان جمعی از مهندسان و متخصصان شرکت نفت فلات قاره ایران هستم که با تلاش آنها یکی از مهمترین پالایشگاه‌های گاز کشور عملیاتی شده است.

در این مراسم با دستور رئیس جمهوری، پروژه‌های دیگری از جمله نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی، سالن فرودگاه بین المللی قشم و ۲ هتل چهار ستاره نیز در قشم افتتاح شد و طرح ایجاد مخازن بنزین در فرودگاه بین المللی کیش کلید خورد.

 

 

 
 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز