نایب رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پرداخت سپرده‌های مالباختگان

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹:۴۵
کد خبر: ۶۸۳۷۹۴
پرداخت سپرده‌های مالباختگان
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از پرداخت سپرده های سپرده گذاران تعاونی ولی‌عصر (عج) از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: بانک مرکزی در سایت خود بانک عامل را معرفی می‌کند.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا،  به نقل از خانه ملت، «مسعود پزشکیان»، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به یکی از محورهای نشست نمایندگان سران سه قوه برای بررسی مسائل و مشکلات سپرده گذاران تعاونی ولیعصر (عج) رباط کریم و بهارستان، اظهار کرد: پیرو اتخاذ تصمیمات نمایندگان سران سه قوه در نشست صبح امروز، مسئولان بانک مرکزی در تماس تلفنی با بنده اعلام کردند که اعتبار به اندازه ای وجود دارد که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده گذاران تعاونی ولیعصر(عج) پرداخت شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس اظهارات بانک مرکزی مقرر شده که از روز دوشنبه هفته آینده سپرده گذاران این تعاونی بتوانند سپرده های های خود را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

بانک مرکزی در سایت خود بانک عامل را معرفی می‌کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مرکزی در سایت خود بانک عامل را معرفی می‌کند، تا سپرده گذاران با مراجعه به این بانک ها بتوانند سپرده های خود را تا سقف ١٠٠ میلیون تومان دریافت کنند، که این پرداخت شامل کسانی می شود که زیر ١٠٠ میلیون تومان یا بیش از این رقم سپرده گذارد.

نظر شما