رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران؛

افزایش قیمت آجیل نخواهیم داشت/ بازرسان خود را سه برابر کردیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۷۹۵۹
افزایش قیمت آجیل نخواهیم داشت/ بازرسان خود را سه برابر کردیم
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: بازار آجیل و خشکبار فصلی است در این ایام نیز تعداد بازرسان خود را به سه برابر افزایش خواهیم داد.

«مصطفی احمدی» رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص قیمت آجیل و خشکبار در روزهای پایانی سال گفت:  از آنجایی که قیمت مصوب نداریم، عرضه و تقاضا تعیین کننده نرخ در این صنف است.

او ادامه داد: برخی از مولفه ها همچون نوسانات قیمت ارز، عرضه و تقاضا  نیز در قیمت‌گذاری تاثیر گذارند ولی تا به امروز مشکلی از نظر قیمت نداشتیم و امیدواریم که تا پایان سال این روند ثابت بماند.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار بیان کرد: اعضای ما اجناس خود را تهیه کرده و برای ایام عید آماده هستند که محصول خوبی را به مردم ارائه دهند.

احمدی در خصوص چگونگی اطلاع مشتری از گرانفروشی واحد صنفی گفت: از آنجایی که اعضای عمده فروشی این صنف مشخص و محدود است فاکتور معتبر خرید به اضافه ۱۰ درصد سود عمده فروشی قیمت جنس را مشخص می کند.

او اظهار کرد: هر گونه شکایتی از هر واحدی که داشته باشیم توسط بازرسان اتحادیه و گشت مشترکی که  با اتاق اصناف تهران و سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل دادیم  رسیدگی خواهیم کرد.

احمدی در خصوص طرح های پیشنهادی برای کنترل قیمت‌ها در ایام اوج بازار از سوی اتحادیه گفت: از آنجایی که  بازار آجیل و خشکبار فصلی است در شب چله و ایام عید با پیک بازار مواجه هستیم در این  ایام نیز  تعداد بازرسان خود را به سه برابر افزایش خواهیم داد.

او عنوان کرد: تیم بازرسی 2-3 نفره تشکیل داده ایم که در زمان پیک بازار حدود هزار واحد صنفی را تقسیم بندی کرده و با تیم‌های بازرسی که تشکیل دادیم به صورت منسجم و منظم ناظر بر قیمت های شب عید خواهیم بود.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران در پایان گفت: در صورت مشاهده گرانفروشی واحد صنفی به صورت جدی برخورد خواهیم کرد در این زمینه از بازرسان اتاق اصناف نیز کمک می خواهیم و تعزیرات حکومتی نیز این زمینه ما را یاری می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز