مبلمان اداری مناسب، بازدهی بیشتر

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲:۴۳
کد خبر: ۶۸۹۲۶۴
مبلمان اداری مناسب، بازدهی بیشتر
اولین قدم برای خرید مبلمان اداری مناسب، شناسایی میزان فضای محیط کاری است، با توجه به میزان فضای محل کار و نوع فعالیت سازمان می‌توانید اندازه و نوع و مدل و قیمت مبلمان اداری ‌تان را حدوداً تعیین کنید.

مبلمان اداری به مجموعه ای از میز و صندلی هایی گفته می شود که در بخش های مختلف شرکت ها از جمله اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت، سالن انتظار و سایر قسمت ها کاربرد دارند و می توانند به صورت انواع صندلی، میز، کتابخانه، پارتیشن، قفسه، تجهیزات اداری و مبلمان باشند که به سازمان کارایی و نظم می بخشند. مبلمان اداری به دلیل استفاده های مختلف در اشکال و طرح های مختلفی طراحی می‌شود که متناسب با کاربرد آنها، هر یک طرح منحصر به فردی دارند. برای مثال تجهیزات اداری که در بخش مدیریت استفاده می شود با تجهیزات سایر قسمت ها متفاوت هستند.

این روزها برای شرکت ها، بیشتر مبلمان مدرن در نظر گرفته می شود. مبلمان اداری مدرن، کارایی کارمندان را بیشتر و مبلمان اداری قدیمی باعث تنبلی کارمندان می شود. مبلمان، نقش مهمی در افزایش پتانسیل بهره وری مجموعه دارد. میز مدرن یکی از لوازمی است که ظاهری متفاوت و مدرن به فضای کار می دهد که یک صندلی مدرن و راحت هم آن را همراهی می کند. بدون وجود یک میز مناسب و البته صندلی راحت و مطابق با آن، بازده کاری کارمندان قطعاً پایین خواهد بود. در انتخاب این دو آیتم باید به نیازهای کاری و ارگونومی بدن توجه داشت و اینکه چگونه می توان به بهترین شکل آنها را رفع کرد. در این بین فضای کاری مورد نیاز هر کارمند هم باید در نظر گرفته شود. میز و صندلی مدرن دو جزء مهم از محل کار هستند که تاثیر به سزایی در جذابیت ظاهری آن ایفا می کنند. با این تصور که مبلمان مناسبی دارید، قادر خواهید بود بهره وری مجموعه خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

اولین قدم برای خرید مبلمان اداری مناسب، شناسایی میزان فضای محیط کاری است، با توجه به میزان فضای محل کار و نوع فعالیت سازمان می‌توانید اندازه و نوع و مدل و قیمت مبلمان اداری ‌تان را حدوداً تعیین  کنید. به عنوان مثال، ممکن است برای فضاهای کوچک استفاده از میزهای ال (L)، مناسب‌تر باشد و اگر فضای بزرگی در اختیار دارید استفاده از پارتیشن نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. پس حتماً محلی که قرار است مبلمان اداری را قرار دهید، فضایی که در اختیار دارید و همچنین رنگ، نور و … را در نظر داشته باشید.

در نهایت برای خرید بهترین مبلمان اداری می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و بهترین کالا را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش سفارش دهید و در صورتی که بخواهید در زمانی کمتر از سه ساعت تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز