با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

الحاق سه فروند شناور جدید به ناوگان مسافربری هرمزگان

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۲۶۵
الحاق سه فروند شناور جدید به ناوگان مسافربری هرمزگان
سه فروند شناور جدید مسافربری با حضور وزیر راه و شهرسازی به ناوگان استان هرمزگان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، سه فروند شناور جدید با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که از صبح امروز برای افتتاح طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 97 به استان هرمزگان سفر کرده است به ناوگان مسافربری دریایی این استان اضافه شد.

کیهان پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریایی، اطلس پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریایی و قشم پیشرو با ظرفیت حمل 112 نفر مسافر به صورت درجا در هر سفر دریایی سه فروند شناور جدیدی هستند که از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

 با الحاق این سه فروند شناور جدید مسافری، تعداد شناورهای فعال  مرکز استان هرمزگان که در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 97 مشارکت دارند، از 38 فروند  به 41 فروند و ظرفیت مجموع 4 هزار و 372 صندلی  در وضعیت فعلی افزایش یافته است.

 تعداد  مجموع کل شناورهای فعال در طرح نوروزی سال 97  استان هرمزگان شامل شناورهای مسافری به تعداد 53 فروند و ظرفیت 5 هزار و 912 صندلی، 65 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت حمل درجای 2760 دستگاه خودروی مسافران دریایی در بنادر پهل به لافت جزیره قشم و چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش است.

 علاوه بر این یک فروند شناور رو-رو با ظرفیت ترابری 381 نفر مسافر و حمل 120 دستگاه خودرو در این طرح نوروزی حضور خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز