رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با نمایندگان دولت

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۴:۵۳
کد خبر: ۶۹۵۷۲۹
نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با نمایندگان دولت
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست کمیسیون اقتصادی با نمایندگان دولت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از ایبنا، «محمدرضا پورابراهیمی»، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با نمایندگان دولت که در حال حاضر در این کمیسیون در حال برگزاری است، اظهار داشت: روز گذشته درباره ساماندهی بازار ارز در کشور مباحثی از سوی بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس بیان شد.

وی افزود: این کمیسیون از چند هفته گذشته در حال تدوین طرحی برای ساماندهی بازار ارز بود که در اولین هفته کاری مجلس نهایی و در اولین جلسه مشترک این کمیسیون با رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت توافق هایی برای کلیات آن حاصل شد تا از این چارچوب کارشناسی شده استفاده شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیز نشست مشترکی در حال برگزاری است که در این نشست  گزارش کاملی از طرف دولت با حضور معاونین بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صمت به ریاست سازمان توسعه تجارت در کمیته ساماندهی کمیسیون اقتصادی ارایه شده است.

پورابراهیمی گفت: یکی از مشکلات فعلی بازار ارز، به دلیل تدریجی اعلام شدن این موضوع  است درحالی که این طرح یک چارچوب مشخص دارد .

وی با اشاره به اینکه موضوع دیگر، بررسی برنامه های مد نظر درباره بازار ارز است که در یک چارچوب مشخص از طرف کمیسیون در قالب طرح آماده شده، گفت: جمع بندی این نشست در جلسه ای در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر صنعت مطرح خواهد شد.

به گفته وی همچنین مباحثی که نیازمند وضع قوانین باشد مجلس رسیدگی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز