واکنش گمرک بوشهر به انتشار یک فیلم در فضای مجازی؛

ترخیص خودروها از گمرک قانونی بوده است

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲:۱۵
کد خبر: ۶۹۹۱۳۲
ترخیص خودروها از گمرک قانونی بوده است
حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر در واکنش به انتشار فیلمی از توقیف خودروهای وارداتی از این گمرک در فضای مجازی اعلام کرد : ترخیص خودروها از گمرک قانونی بوده است .
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از کانال رسمی گمرک ایران در پیام رسان سروش ؛ روابط عمومی گمرکات استان بوشهر ضمن تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مربوط به خودروهای خارجی از گمرک بوشهر اعلام کرد که کلیه خودروهای مدل تویوتا و لکسوس متعلق به نمایندگی مجاز ایرتویا بوده که بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و مصوبه اخیر هیات دولت در خصوص خودروهای خارجی و پس از انجام کلیه فرآیند تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق و عوارض دولت و کنترل ها و اخذ مجوزهای لازم به صورت قانونی از گمرک ترخیص شده و هیچ گونه منع قانونی نداشته است .
تصویر منتشر شده در کلیپ مربوط به ساعت ۳ شب نیز مربوط به انبار دپو شده شرکت مذکور در خارج از گمرک بوده است که اساسا توقیفی هم صورت نگرفته بود .
بر اساس اعلام حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر با توجه به اینکه نشر اکاذیب و اخبار نادرست موجبات تشویش اذهان عمومی بر علیه دستگاههای اجرایی را فراهم می کند لذا گمرک حق پیگیری از طریق مراجع قانونی را برای خود محفوظ می داند .

 

نظر شما