همزمان با سفر رییس جمهوری و حضور بانک؛

۴ طرح تولیدی خدماتی در ارس بهره برداری شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۸:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۶۷۰
۴ طرح تولیدی خدماتی در ارس بهره برداری شد
همزمان با حضور رییس جمهوری در آذربایجان شرقی ۴ طرح تولیدی خدماتی با سرمایه گذاری یک هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال روز سه شنبه در منطقه آزاد ارس بهره برداری شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مرتضی بانک»، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، روز سه شنبه در جریان بهره برداری از یکی از واحدهای ایجاد شده در منطقه آزاد ارس، با بیان اینکه ۲ طرح با سرمایه گذاری داخلی و ۲ طرح با سرمایه گذاری خارجی اجرا شده است، اشتغال زایی این طرح ها را ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

مرتضی بانک با اعلام اینکه ۳۹۶ واحد در منطقه آزاد ارس فعالند، گفت: ۱۷۰ واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی هستند.

وی اشتغال زایی صورت گرفته در این منطقه را ۱۲ هزار و ۹۲۳ فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: از سال ۱۳۹۲ تا زمان حاضر ۶۶ هزار میلیارد ریال در این منطقه سرمایه گذاری شده است.

طرح هایی که امروز در منطقه آزاد ارس افتتاح شد شامل کارخانه جلفا چوب ارس با سرمایه گذاری خارجی به میزان ۶۹۴ میلیارد ریال، خط پنجم کارخانه نساجی جلفاکاران با سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر، خط مونتاژ وانت پیکاپ آمیکو و واحد تولید کت و شلوار با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۸۰ نفر بود.

رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت برای بررسی روند اجرای مصوبات دور نخست سفرهای استانی، افتتاح و کلنگ زنی ۶ هزار میلیارد تومان طرح و شرکت در آئین افتتاحیه رویداد تبریز ۲۰۱۸ به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.

این سفر دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید به آذربایجان شرقی و نخستین سفر استانی هیات دولت در سال جاری است.

مرتضی بانک به عنوان نماینده رییس جمهوری در منطقه آزاد ارس حضور یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز