به دلیل نبود نظارت کافی پیمانکار؛

فاز ۱۲ پارس‌جنوبی دچار نشت گاز شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۷:۵۷
کد خبر: ۷۰۲۵۷۸
فاز ۱۲ پارس‌جنوبی دچار نشت گاز شد
فاز ۱۲ پارس‌جنوبی به دلیل نبود نظارت کافی پیمانکار دچار نشت گاز شد که این موضوع اکنون در مجتمع گاز پارس‌جنوبی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از شانا، «حسن نوروزی»، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس‌جنوبی، درباره نشت گاز فاز ۱۲ پارس‌جنوبی گفت: دیروز (یکشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه)، در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی (فاز ۱۲)، خط فلرینگ دچار نشت گاز خطرناک هیدروژن سولفوره شد.

وی افزود: این حادثه موجب شد تا دو نفر از همکاران دچار آسیب شوند که بلافاصله به بیمارستان کنگان منتقل شدند اما متاسفانه یکی از همکاران به نام ایمان احدی در بیمارستان کنگان جان خود را از دست داد و نفر دوم به نام مهدی قربانی جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستانی در شیراز منتقل شده است. 

نوروزی، حال عمومی این فرد را مساعد اعلام کرد و ادامه داد: این حادثه برای گروه تعمیرات فیکس پالایشگاه نهم در حال انجام کار رخ داده است، آنان در زمان انجام عملیات تعمیرات اساسی خط، مسیر فلر را جهت انجام تعمیرات، مسدود کردند که منجر به نشت گاز شد. 

نوروزی در ادامه این ضایعه را به بازماندگان فرد جان باخته در این حادثه تسلیت گفت و برای فرد آسیب‌دیده نیز آرزوی سلامتی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز