دکتر اکبری، در روز ملی خلیج فارس مطرح کرد:

اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران به آسیب دیدگان طوفان بوشهر

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۸:۲۸
کد خبر: ۷۰۲۶۹۵
اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران به آسیب دیدگان طوفان بوشهر
بانک قرض الحسنه مهر ایران همزمان با روز ملی خلیج فارس و در پی خسارت های ایجاد شده ناشی از باد و طوفان اخیر استان بوشهر به صیادان آسیب دیده از این طوفان، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «دکتر مرتضی اکبری» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پی خسارت های ایجاد شده ناشی از باد و طوفان اخیر منطقه اسکله شهرداری بندر دیّر استان بوشهر به صیادان آسیب دیده و در راستای اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی خود، اعلام داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران، در سال حمایت از کالای ایرانی، با رویکرد حمایت از اقشار آسیب دیده و کمک به اشتغال های محلی و بومی، به آسیب دیدگان این حادثه، تسهیلات قرض الحسنه تا سقف دویست میلیون ریال پرداخت می کند.

وی افزود: برای این منظور ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد است و پس از معرفی افراد حائز شرایط توسط استانداری استان بوشهر به مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان، پرداخت می شود.

شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال گذشته نیز، به منظور کاهش آلام و مشکلات هموطنان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه، اقدام به پرداخت ۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی، ساخت ۳ خانه بهداشت و ۴ مدرسه در مناطق زلزله زده نموده است.

 

نظر شما