گمرک ایران اعلام کرد؛

کشف تریاک در جایی عجیب توسط مأموران گمرک

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۲:۰۲
کد خبر: ۷۰۶۳۶۶
کشف تریاک در جایی عجیب توسط مأموران گمرک
مأموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در بازرسی از یک بسته پستی حاوی پایه دریل صنعتی موفق به کشف یک کیلو و 605 گرم تریاک شدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی گمرک ایران، مأموران امانات پستی گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) در حین بازرسی و با رصد دقیق اطلاعات محموله‌ها و به وسیله دستگاه‌های کنترلی و ایکس‌ری متوجه مورد مشکوک در این بسته پستی شدند که در بازرسی فیزیکی از این بسته پستی و جدا کردن قسمت زیرین دریل صنعتی موفق به کشف جا سازی ماهرانه مواد مخدر در داخل آن شدند.

تریاک، شیره و قرص‌های روان‌گردان بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در بسته‌های پستی در گمرک امانات پستی فرودگاه امام خمینی(ره) است. همزمان با الکترونیکی شدن گمرک و راه‌اندازی سامانه جامع گمرکی و مجهز شدن گمرک به ابزارهای کنترلی و سگ‌های موادیاب قاچاقچیان از روش‌های جدیدی برای جابه‌جایی مواد مخدر استفاده می‌کنند، اما در تمامی روش‌ها ناکام بوده‌اند.

عملکرد گمرک در سال‌های اخیر جایگاه این سازمان را در میان کشورهای عضو سازمان جهانی ارتقاء داده است. گمرک ایران در سال 2017 توانست در کشفیات مواد مخدر مقام اول را در جهان کسب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز