مدیرعامل رنو:

رنو بازار ایران را حتی در صورت تحریم رها نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۸۲۸۵
رنو بازار ایران را حتی در صورت تحریم رها نمی‌کند
مدیرعامل شرکت رنو گفت: رنو بازار ایران را رها نخواهد کرد حتی اگر مجبور شویم حجم فعالیت هایمان را به شکل قابل توجهی کاهش دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ کارلوس گوسن مدیرعامل شرکت رنو در نشست سالانه سهامداران رنو در پاریس اظهار داشت: رنو بازار ایران را رها نخواهد کرد حتی اگر مجبور شویم حجم فعالیت های‌مان را به شکل قابل توجهی کاهش دهیم. زمانی که بازار ایران دوباره باز شود، این واقعیت که رنو در دوران تحریم ها در این بازار باقی مانده ایم به ما مزیت خواهد بخشید.

مدیرعامل شرکت رنو که شرکتش سال گذشته ۱۶۰  هزار دستگاه خودرو از مجموع ۳.۷۶ میلیون خودروی فروخته شده در بازار ایران را به خود اختصاص داده گفت: ما در ایران آینده داریم اما ما قصد نداریم به منافع رنو آسیب بزنیم؛ در واقع ما به دقت اوضاع را رصد خواهیم کرد تا اطمینان یابیم که حضورمان در ایران، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم موجب تحریک اقدامات تلافی جویانه از سوی مقامات آمریکایی نمی شود.

صحبت‌های مدیر عامل رنو درحالی عنوان شده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ماه می ضمن اعلام خروج از برجام، تحریم های جدیدی را علیه ایران به امضا رساند. این تحریم ها بدان معناست که شرکت های خارجی طرف همکاری با ایران در معرض جریمه های دولت آمریکا قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که شرکت‌های خودرو سازی پژوسیتروئن، رقیب فرانسوی شرکت رنو پیشتر به صورت رسمی اعلام کرده بود که در تبعیت از تحریم های آمریکا از بازار ایران خارج می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز