رشد ۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۱:۵۷
کد خبر: ۷۱۸۳۱۳
رشد ۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال
شاخص بورس از ابتدای سال تا کنون در مدت ۵۱روز معاملاتی ۲۸۵۶واحد رشد داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ از ابتدای سال تا کنون در مدت ۵۱ روز معاملاتی، تعداد ۴۹میلیارد و ۶۲۶میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۳۲هزار و ۶۸میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۷۷۱هزار و ۱۵۸دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۰میلیارد و ۱۵۸میلیون سهم به ارزش ۵۸هزار و ۹۵۹میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۸۱هزار و ۳۷۵نوبت در بازار اول؛ ۱۸میلیارد و ۶۱۴میلیون سهم به ارزش ۴۱هزار و ۹۴۵میلیارد ریال در یک میلیون و ۵۴۱هزار و ۹۹۶نوبت در بازار دوم؛ ۲۳میلیون سهم به ارزش ۲۲هزار و ۶۷۱میلیارد ریال در ۷۲۲۹نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰هزار سهم به ارزش ۱۲میلیارد ریال در ۴۵۷نوبت در بازار مشتقه و ۸۳۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۸هزار و ۴۸۱میلیارد ریال در ۴۰هزار و ۱۰۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۹هزار و ۱۴۶واحد رسید که حکایت از ثبت رشد ۲۸۵۶واحدی و افزایش ۳ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۴۸۱ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۶۶۹واحد کاهش مواجه شده‌اند.

نظر شما