توسط وزیر ارتباطات انجام می شود؛

افتتاح بیش از هزار پروژه ارتباطی در استان مازندران

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۷۲۵۸۲۱
افتتاح بیش از هزار پروژه ارتباطی در  استان مازندران
امروز با حضور وزیر ارتباطات بیش از هزار پروژه ارتباطی که برای بهره‌برداری از آنها 381 میلیارد تومان هزینه شده است، افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نخستین بخش از برنامه سفر خود به استان مازندران در نشست هم اندیشی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور حضور یافت و با اشاره به انتظاراتی که از مدیران کل استان ها وجود دارد، گفت: مدیران کل استان ها باید چالش های توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها را احصا کنند و با پیگیری آنها در سطح استان و ستاد وزارتخانه به دنبال رفع این مشکلات باشند.

وی با تاکید به اینکه ما در برابر مردم مسئول هستیم، گفت: میزان رضایت من از عملکرد شما به میزان رضایت مردم در استان ها بستگی دارد.

وزیر ارتباطات با اشاره به ضعف شاخص های آماری در استان ها، افزود: با تشکیل کارگروهی نظام تهیه آمار و شاخص های ارتباطی به صورت استانی آماده و بر اساس این شاخص ها پیشرفت طرح ها در هر استان ارزیابی شود.

 آذری جهرمی پیشنهاد کرد: کارگروهی به ریاست یکی از مدیران کل استانی برای تهیه و تدوین نظام آماری شاخص های ICT استان ها تشکیل شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اولویت های وزارت ارتباطات به مدیران کل استان ها تاکید کرد: برای پیشبرد این اولویت ها کارگروه هایی برای دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات و اشتغال تشکیل و این موضوعات در استان ها پیگیری شود.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست تعدادی از مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان خود ارایه و مسایل و مشکلات پیش روی خود را در این نشست مطرح کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای ورود به استان مازندران در شهر ساری مورد استقبال معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی استاندار مازندران قرار گرفت.

بر اساس همین گزارش، آذری جهرمی امروز بیش از هزار پروژه ارتباطی که برای بهره‌برداری از آنها 381 میلیارد تومان هزینه شده است را افتتاح می کند.

نظر شما