سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست سراسری مدیران خبرگزاری برنا:

مجلس منتظر لایحه دولت برای گشایش‌های اقتصادی است/ ترامپ و ترامپ‌ها نمی‌توانند اقدامی علیه نظام انجام دهند/ تشکر از مدیریت برنا برای پیگیری و توجه به مسائل روز

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۶:۱۹
کد خبر: ۷۲۵۸۳۴
مجلس منتظر لایحه دولت برای گشایش‌های اقتصادی است/ ترامپ و ترامپ‌ها نمی‌توانند اقدامی علیه نظام انجام دهند/ تشکر از مدیریت برنا برای پیگیری  و توجه به مسائل روز
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت در خصوص ارائه لایحه‌ای برای گشایش های اقتصادی فرصت داده است و چنانچه دولت کاری انجام ندهد، قوه مقننه در قالب طرح اقدام خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، «زهرا سعیدی مبارکه»، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در نشست سراسری مدیران خبرگزاری برنا در استان اصفهان گفت: باید بدانیم که پس از اعمال مجدد تحریم ها، طی چند ماه آینده شرایط سخت تری خواهیم داشت اما مردم را به صبر و مقاومت دعوت کنیم.

او تاکید کرد: ریشه های این نظام به قدری محکم و استوار است که ترامپ و ترامپ ها نمی توانند کاری انجام دهند.

سعیدی اضافه کرد: باید به مردم بگوییم که کنارشان هستیم و هر کاری از دستمان بر بیاید، انجام خواهیم داد.

او با تشکر از مدیر عامل خبرگزاری برنا جهت توجه به مسائل پیرامون گفت: امیدواریم «قانون جامع رسانه» در کمیسیون فرهنگی به نتیجه رسیده و در صحن به رای گذاشته شود تا شاهد نتایج مثبت آن برای اصحاب محترم رسانه باشیم. این قانون در کمیسیون فرهنگی  در حال بررسی است. تلاش ما این است که در این قانون خبرگزاری ها در هر دولت و مجلسی با رعایت انصاف و استقلال فکری مطالبه گری کنند.

او با بیان اینکه باید مطابق ظرفیت و بودجه عمل کنیم، گفت: مجلس به دولت در خصوص ارائه لایحه‌ای برای  گشایش های اقتصادی فرصت داده است و چنانچه دولت کاری انجام ندهد، قوه مقننه در قالب طرح اقدام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز