سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد؛

مهار آتش سوزی در اسکله بندر کنگان

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۸:۰۸
کد خبر: ۷۲۸۸۵۲
مهار آتش سوزی در اسکله بندر کنگان
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴ شناور که در اسکله بندر کنگان دچار حریق شده بودند، با حضور به موقع شناور آتشخوار، آتش آنها مهار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، «نورالله اسعدی» سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر درباره حادثه آتش سوزی اسکله بندر کنگان، افزود: یک شناور باری حاوی بارملوانی در حوضچه کنگان دچار حریق شده و این حریق به شناورهای دیگر سرایت پیدا کرد. با وجود سرایت آتش به ۴ شناور، حضور شناور آتشخوار ذهاب در همان ساعت اولیه باعث شد حریق تحت کنترل قرار گرفته و شناور ها از یکدیگر جدا شوند.

وی یادآور شد: شناورهای  نجف و ناجی ٨ از بندر دیر به محل وقوع آتش سوزی اعزام شده و همراه آتش نشانی شهر کنگان، اداره بندر و منطقه ویژه پارس  اقدام به مهار آن کردند.

اسعدی گفت: از ٤ شناور دچار حریق شده ٢ شناور بطور کامل نجات پیدا کرده و یک شناور حامل بار کاه و یونجه صادراتی نیز به دلیل اشتعال زا بودن بار پس از آتش سوزی اطفا شد. همچنین شناوری که نخست دچار حریق شده بود در بیرون حوضچه، آتش آن مهار شد.

وی افزود: بلافاصله پس از مهار آتش سوزی بررسی دلیل وقوع حادثه از سوی کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آغاز شده که به محض مشخص شدن آن اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می گیرد.نکته قابل توجه عملکرد موفق و مجدد شناور آتشخوار بندر کنگان بود که از ابتدا سال جاری در این بندر بکار گرفته شده است.

در اسکله چند منظور کنگان در جنوب استان بوشهر ۱۳۰ فروند لنج تجاری، ۳۰ فروند لنج صیادی و ۲۵۰ قایق وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز