به گزارش شانا؛

سامانه پمپاژ نفت نمکی پارسی دره‎نی وارد مدار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۲:۱۳
کد خبر: ۷۳۵۲۵۱
سامانه پمپاژ نفت نمکی پارسی دره‎نی وارد مدار شد
سامانه پمپاژ نفت نمکی واحد بهره‎برداری پارسی دره‎نی از سوی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری بازسازی و دوباره راه‎اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از  شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، با تلاش کارکنان این شرکت، در کمتر از پنج ماه، سامانه پمپاژ نفت نمکی واحد بهره‎برداری دره‎نی که در پایان سال گذشته آسیب دیده بود، بازسازی و راه‎اندازی مجدد شد.

«ابراهیم پیرامون»، مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری در بازدید از این واحد گفت: این اقدام با تکیه بر توان نیروهای داخلی و استفاده حداکثری از امکانات شرکت انجام شد.

وی افزود: این واحد، تفکیک گاز از نفت و جداسازی نفت نمکی از شیرین و انتقال آن به واحد نمک‌زدایی کرنج برای شیرین‎سازی را برعهده دارد و روزانه ۱۳ هزار و ۵۰۰ بشکه نفت تولید می‎کند که تقریباً نصف آن، نفت نمکی بوده و از حیث عملیاتی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: بهره‎برداری از فاز نخست این سامانه، با استفاده از بازسازی یک دستگاه پمپ به نتیجه مطلوب رسیده و با استفاده از ظرفیت‎های موجود و با توان نیروهای داخلی شرکت، آماده‎سازی دو ردیف دیگر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

پیرامون افزود: تعمیر و بازسازی این ردیف پمپاژ، صرفه اقتصادی قابل توجهی برای این شرکت خواهد داشت و سبب بالا رفتن کیفیت نفت تولیدی این ناحیه می‎شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز