بانک مرکزی اعلام کرد؛

تحلیل ارائه شده درباره اظهارات آقای سیف پایه و اساسی ندارد/ حق پیگیری حقوقی محفوظ است

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۷:۰۴
کد خبر: ۷۴۵۵۰۸
تحلیل ارائه شده درباره اظهارات آقای سیف پایه و اساسی ندارد/ حق پیگیری حقوقی محفوظ است
درپی انتشار یک گفتگو در وب سایت شبکه اطلاع رسانی دانا و ارائه تحلیل کارشناسی مبتنی بر خبر کذب منتسب به رئیس کل سابق بانک مرکزی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت توضیحات زیر را برای تنویر افکار عمومی لازم می داند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اساس اظهارات کارشناس محترم در این وب سایت خبری بر پایه یک خبر جعلی بوده است که جناب آقای دکتر سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی آن را تکذیب کردند.
 
جای تاسف است که ایشان در مقام یک کارشناس، هیچ توجهی به اصالت، صحت و منبع خبری که به آن استناد کرده نداشته اند و درباره مهم ترین مسئله مهم کشور که معشیت مردم بزرگوار است این چنین بی محابا به قضاوت نشسته و  بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر از جمله عوامل خارجی، مطالب نادرست مشتمل بر افترا و توهین و دروغ را نسبت به معاون اقتصادی رئیس جمهوری و رئیس کل پیشین بانک مرکزی مطرح کرده اند. اینکه چنین اظهاراتی بلافاصله و ساعتی پس از انتشار یک خبر جعلی در یک کانال تلگرامی خاص، به اسم تحلیل کارشناسی منتشر می شود، شبهه تبانی و یک بازی ازپیش طراحی شده را جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب دولت و سیاه نمایی وضعیت اقتصاد کشور، پدید می آورد. این شائبه زمانی بیشتر تقویت می شود که مسئولین وب سایت مذکور پس از مطلع شدن از کذب بودن خبر منتسب به دکتر سیف حاضر به حذف این تحلیل اشتباه نشده و همچنان بر اشتباه خود اصرار ورزیدند. بدیهی است که این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد و معاونت حقوقی رئیس جمهوری حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع و طرح شکایت از کارشناس و وب سایت منتشر کننده این مطلب محفوظ می داند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز