مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز:

گازرسانی به ۱۵ شهر و ۱۹۰۰ روستا در هفته دولت آغاز می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۴:۰۸
کد خبر: ۷۴۶۳۸۲
گازرسانی به ۱۵ شهر و ۱۹۰۰ روستا در هفته دولت آغاز می‌شود
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: هم‌زمان با هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰ شهر و ۱۹۰۰ روستا در اقصی نقاط کشور با هزینه‌ای بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شرکت ملی گاز، «سعید مومنی»، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: همسو با اجرای سیاست‌های شرکت ملی گاز و با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر خانواده‌ها از گاز طبیعی، بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۱۰ شهر هجدک، جیرفت، انارک، خور، جندق فرخی، درب گنبد، سرو، نهبندان، شوسف و فریم در هفته دولت آغاز می‌شود که با انجام این کار، امکان بهره‌مندی بیش از ۱۹ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم خواهد شد.

وی افزود: همزمان با این اقدام، عملیات اجرایی گازرسانی به پنج شهر بلوک، فاریاب، زهگلوت، عنبرآباد و قلعه‌گنج در این هفته آغاز می‌شود و با تکمیل این پروژه، بیش از ۱۳ هزار خانوار دیگر نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به تعداد روستاهایی که زیر پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند، گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به یک هزار و ۲۴۳ روستا نیز آغاز شده که سبب بهره‌مندی ۸۹ هزار و ۴۵۲ خانوار از این انرژی پاک می‌شود.

به گفته وی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶۵۰ روستای جدید نیز در دستور کار قرار دارد که از این طریق، ۳۵ هزار و ۷۴۱ خانوار دیگر هم از این نعمت خدادادی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز تصریح کرد: در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم و در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی بیش از ۲۳ پروژه جنبی و گازرسانی شامل LNG، خطوط انتقال و صنایع عمده نیز آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز