مزایای استفاده از وکیل برای مهاجرت

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۴۷۳۰۸
مزایای استفاده از وکیل برای مهاجرت
افراد به دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، و معمولا مقصد خود را با توجه به همین دلایل مشخص می‌کنند.

 در حال حاضر استرالیا مقصد محبوبی برای مهاجرت به شمار میرود و هر ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد خود برای شروع یک زندگی تازه انتخاب میکنند. تعداد پرونده های مهاجرینی که از طریق ویزای تخصص و مهارت قصد مهاجرت به استرالیا را دارند هر سال بین 60 تا 65 هزار پرونده است. علاوه بر این تعداد افراد زیادی نیز با سایر ویزاها مثل ویزاهای سرمایه گذاری، کار، تحصیل و ... اقدام به مهاجرت می کنند. در  سالهای اخیر تعداد متقاضیان ایرانی که قصد مهاجرت به استرالیا را داشته اند نیز با رشد چشمگیری رو به رو شده است. دستیابی به موقعیت‌های شغلی بهتر، رفاه بیشتر در زندگی، استفاده از آب و هوای مطلوب، خدمات درمانی و اجتماعی مناسب، مدارس و دانشگاه های عالی، و در نتیجه برخورداری از یک زندگی شادتر از دلایل مهاجرت به استرالیا می‌باشد.

os

از آنجایی که بیش از 80 دفتر مهاجرت در شهرهای مختلف ایران به صورت غیر قانونی به فعالیت مشغول هستند و با سودجویی و کلاهبرداری باعث از دست رفتن سرمایه و زمان افراد می شوند  انتخاب یک دفتر مهاجرتی معتبر که بتواند بابت اخذ ویزاهای استرالیا خدمات صادقانه، موثر و دقیق ارائه دهد دغدغه  بخش زیادی از متقاضیان مهاجرت به استرالیا است.

چگونه یک دفتر مهاجرتی معتبر را برای مهاجرت به استرالیا شناسایی و انتخاب نماییم؟

*دفاتر مهاجرتی معتبر که در زمینه مهاجرت به استرالیا فعال هستند حتما  دارای وکیلی هستند  که عضو سازمان مارا (MARA) باشد اطلاعات این وکلا و دفاتر آنها به راحتی در سایت مارا قابل رویت و بررسی است.

os1

*دفاتر معتبر دارای محل فیزیکی / نمایندگی در کشور ایران هستند. بسیاری از افراد و موسسات غیر معتبر تنها از طریق اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی با متقاضیان در تماس هستند.

مزایای استفاده از وکیل برای مهاجرت به استرالیا

استفاده از وکیل رسمی مهاجرت جهت مهاجرت به استرالیا امری الزامی نمی باشد و ممکن است متقاضی قصد داشته باشد که به صورت انفرادی پروسه را انجام دهد  اما به علت پیچیدگی شرایط اخذ ویزای استرالیا، بسیاری از متقاضیان از خدمات یک وکیل  استفاده می کنند.  استفاده از افرادی که وکیل مهاجرت نیستند و آموزش صحیح در این راستا ندیده اند ممکن است منجر به نقص در پرونده مهاجرتی و کاهش شانس دستیابی به ویزای استرالیا گردد.

نکاتی در مورد وکلای ثبت شده اداره مهاجرت استرالیا:

*تنها افراد واجد شرایط و مناسب می توانند به عنوان وکیل مهاجرت شناخته شوند

*وکلای مهاجرت ثبت شده دانش بالایی از امور مهاجرت داشته و میتوانند اطلاعات و مشاوره دقیق به افراد بسته به پرونده آنها ارائه دهند

*پول شما را تا زمان ارائه خدمات در حساب مشخصی قرار داده و هر چند وقت یکبار حسابشان مورد بررسی و ممیزی قرار می گیرد.

* سوابق مشتریان را تا 7 سال به درستی نگهداری می کنند.

در استرالیا اینکه شخصی بدون اینکه وکیل رسمی اداره مارا باشد خدمات مهاجرتی انجام دهد غیرقانونی است. وکلای رسمی اداره مارا مجوز ارائه مشاوره در زمینه پیش نیازهای ویزا، ارائه درخواست ویزا به اداره مهاجرت و کار بر روی پرونده موکلین در وزارت مهاجرت و امور شهروندی را به عنوان نماینده موکلین دارند. این وکلا می توانند به شما در راستای تنظیم و مهیا نمودن تمامی مدارک و فرمهای اداره مهاجرت و نیز انتخاب بهترین گزینه برای مهاجرت بسته به پرونده موکلین کمک شایان توجهی ارائه نمایند.

آشنایی با گروه مهاجرتی یونیک ویزا:

گروه مهاجرتی یونیک ویزا از سال 2008 فعالیت خود را در زمینه مهاجرت به استرالیا آغاز نموده و از همان بدو امر ارتباط تنگاتنگی با بخش های مختلف اداره مهاجرت استرالیا داشته است. تمام وکلای موسسه مهاجرتی یونیک ویزا مورد تایید سازمان MARA هستند و پرونده موکلین زیرنظر این وکلا مورد بررسی قرار گرفته و انجام می شوند.

os2

این موسسه از زمان شروع فعالیت تاکنون ده ها پرونده موفق در زمینه های ویزای تخصص و مهارت، سرمایه گذاری در استرالیا، توریستی  و ... داشته است و در حال حاضر نیز پرونده های متفاوتی در زمینه مهاجرت به استرالیا در دستور کار این شرکت قرار دارد. مشاوران مجرب یونیک ویزا در دفتر تهران پاسخگوی سؤالات مراجعین و موکلین محترم بوده و با داشتن دانش روز در بررسی تخصصی شرایط هر پرونده و ارائه راهکار مناسب و قانونی متناسب با شرایط موکلین، بهترین گزینه موجود را در اختیار ایشان قرار می دهند. شعبه موسسه مهاجرتییونیک ویزا در شهر سیدنی استرالیا مسئولیت پیگیری تمامی پرونده های موکلین را بر عهده دارد و با به کارگیری تجارب چندین ساله خود در زمینه مهاجرت به استرالیا، گذشته ای پربار داشته و چشم به موفقیت های بیشتر در آینده دوخته است.

خدمات گروه مهاجرتی یونیک ویزا:

خدمات گروه مهاجرتی یونیک ویزا به دو دسته تقسیم می شود. 1- خدمات پیش از اخذ ویزا   2- خدمات پس از اخذ ویزا

خدمات پیش از اخذ ویزا:

  • مشاوره تلفنی و حضوری رایگان جهت بررسی شرایط متقاضی
  • پیشنهاد بهترین ساب کلاس ویزا با توجه به شرایط و امتیازات متقاضی
  • راهنمایی و مشاوره تخصصی در خصوص تکمیل مدارک و فرم های مورد نیاز
  • تشکیل پرونده متقاضی دراداره ارزیابی مربوطه و اداره مهاجرت
  • مطلع نمودن موکلین از آخرین تغییرات قوانین مهاجرت
  • مکاتبه با سازمان های مرتبط (از جمله ادارات ارزیابی، دانشگاه های استرالیا و ...) در طول پروسه به نمایندگی از طرف موکل
  • ارائه پکیج های آموزشی زبان انگلیسی به موکلین (شامل IELTS ، PTE و ...)

خدمات پس از اخذ ویزا (صرفا برای موکلین یونیک ویزا):

در این بخش گستره وسیعی از خدمات تحت پوشش قرار می گیرند که در ذیل به خلاصه ای از آنها اشاره شده است.

    ارائه مشاوره تخصصی و راهنمایی در خصوص:

  •            تبدیل ویزاهای مشروط و موقت به اقامت دائم
  •              پیدا کردن شغل مناسب
  •             خریدیا اجاره مسکن
  •              بیمه
  •              ثبت نام فرزندان در مدارس یا مهد کودک
  •              افتتاح حساب بانکی
  •              خرید اتومبیل
  •              امور مالیاتی و حسابداری
  •              خریدیا افتتاح بیزینس
  •              ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی و کتابخانه های عمومی
  •              خرید سیم کارت
  •              ادامه تحصیل در استرالیا
  •              دریافت کارت شناسایی ، گواهینامه و ...
  •              دریافت بیمه بیکاری

 

حصول  اطمینان ازمعتبر بودن دفتر مهاجرت و وکیل مهاجرت اولین قدم در خصوص مهاجرت به استرالیا میباشد. مجموعه‌ای که با شناخت دقیق سازوکارهای مهاجرتی مناسب‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر برای کسب موفقیت را به متقاضیان ارائه مینماید. چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای تخصص و مهارت، سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و توریستی را دارید به سایت یونیک ویزا به آدرس www.uniquevisa.netو یا با شماره تماسهای 02188545324 الی 6 تماس حاصل نمایید

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز