وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد؛

پیگیری باند متخلفان سرویس‌های ارزش‌ افزوده

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۱۰۳۰
پیگیری باند متخلفان سرویس‌های ارزش‌ افزوده
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود یک باند متخلف در سرویس‌های ارزش‌افزوده خبر داد و گفت: وقتی رسیدگی به پرونده تخلفات در این بخش به سرانجام رسید، گزارش آن به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، «محمد جود آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات، در برنامه حالا خورشید با بیان این مطلب اظهار داشت: به‌ منظور شفاف‌سازی در حوزه ارزش‌افزوده وزارت ارتباطات کارهای مختلفی انجام داده و سامانه #۸۰۰* برای دریافت گزارش‌های مردمی را در این بخش راه‌اندازی کرده، اما باز هم تخلفات در این بخش ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دلیل عمده در افزایش قیمت گوشی‌های همراه، افزایش قیمت دلار عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده ولی به‌ دلیل از بین رفتن رانت‌ها عده در برنامه رجیستری اختلال ایجاد می‌کنند.

جهرمی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی دولت الکترونیکی زندگی مردم را تسهیل کرده است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح دولت الکترونیک از قاچاق ۶ میلیارد لیتر سوخت جلوگیری شد. وی افزود: حل مشکل اشتغال با مسئول مربوطه است و با این الفاظ نباید مبارزه با قاچاق را زیر سؤال برد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای برای تایید اصالت دارو در دولت دوازدهم گفت: با فعالیت این سیستم وزارت بهداشت ارزیابی دقیق از وضعیت دارو دارد، البته مقاومت‌های زیادی در برابر این سامانه وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز