مرکز حراست وزارت اقتصاد؛

هدف رسانه های بیگانه، تخریب اعتماد مردم به اقتصاد والقای ناکارآمدی نهادهای پولی و مالی کشور است

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۸:۳۷
کد خبر: ۷۵۴۱۱۳
مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی بر اساس نتایج یک تحقیق تحلیل محتوای رسانه های بیگانه، از جمله سیاست کلی رسانه های بیگانه را تخریب اعتماد مردم به اقتصاد و نظام جمهوری اسلامی از طریق القای فراگیری فساد و القای ناکارآمدی نهادهای پولی و مالی کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی عنوان کرد: بررسی ها نشان میدهد، اتفاقات مهم و خطیری نظیر افزایش انتظارات تورمی، تغییر جهت بازار ها بر اساس متغیرهای غیر بازاری، روند فزاینده احساس فساد فراگیر در جامعه و به طور کلی روند کاهنده اعتماد عمومی به اقتصاد کشور را می توان به اثرگذاری رسانه های بیگانه و ضد انقلاب اشارت داد.

گزارش می افزاید: طی چند سال اخیر مرکز حراست وزارت متبوع این مولفه اثرگذار را همواره مورد رصد و بررسی قرار داده و ضمن بررسی ده ها رسانه بیگانه و ضد انقلاب، روش های عملیاتی تخریب اقتصاد کشور توسط آنان را مطالعه و مورد بررسی قرار داد.

گزارش مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه شیوه عملیاتی هر کدام از رسانه های مذکور متفاوت بوده و هر یک متناسب با مرامنامه خود عمل می کنند، تصریح دارد: در نهایت یک راهبرد دیکته شده به این رسانه ها دنبال می شود و آن تخریب اعتماد مردم به اقتصاد و نظام جمهوری اسلامی به منظور مشوش نمایی بازارها از طریق القای فراگیری فساد، ناکارآمدی نهادهای پولی و مالی کشور و القای نقش اصلی سیاست های آرمانی نظام در ناکارآمدی اقتصادی است.

این گزارش می افزاید: استنادات زیادی از وقوع اتفاقاتی در فضای عمومی اقتصاد و بازار از جمله القای ورشکستگی بانک ها به صورتی هماهنگ و غرض ورزانه به منظور متقاعد نمودن مردم برای خروج سرمایه از بانک ها و هجوم نقدینگی به فضای سفته بازی مورد رصد این مرکز قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز