بازار طب ارایه دهنده خدمات طب سالمندان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۵:۲۴
کد خبر: ۷۷۴۰۱۷
بازار طب ارایه دهنده خدمات طب سالمندان
امروزه با دانش های نوین فن آوری اطلاعات، بشر در حال تغییر سطح زندگی و ارتقا سطح سلامت خود است‌. هر چه دانش انسان در مورد مشکلات جسمی، روحی و اجتماعی بیشتر شود، راه حل های بهتری پیدا خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، زاد و ولد جمعیت که در سال‌های دهه ۶۰ شمسی با شدت بالا در جریان بود، امروزه با کاهش چشم گیرمواجه است،این امر موجب حرکت جامعه به سمت میانسالی و پیریمی شود.

شرکت تجهیزات پزشکی بازار طب با نگاه به هرم جمعیتی کشور، تمرکز خود را بر طب سالمندان قرار داده است، عوارض سالمندی از جمله دیابت، زخم بستر، زخم دیابت، مراقبت از پوست و اصلاح سبک زندگی برخی از زمینه ‌هایی است که بازارطب بر آن تمرکز دارد.

با نگاهی بر آمارهای دوره ای دیابت و بیماری های بستری متوجه میشویم درمان‌های سنتی که پشتوانه علمی و فکری قوی ندارند همچنان بخش اعظمی از درمان‌های این حوزه را تشکیل می دهند. حال آنکه در کشورهای پیشرفته با پیشگیری و کاربرد درمان‌های پیشرفته پزشکی، امید به زندگی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

فروشگاه اینترنتی بازارطب با نگاه بر این مشکلات مجموعه ای از جوانان تحصیل کرده، مستعد و توانمند را بکار گرفته است تا با جمع آوری دقیق اطلاعات در این حوزه چارت سازمانی خود را تکمیل کند.

تیم علمی بازارطب با مشاوره رایگان برای درمان زخم بستر، درمان زخم پای دیابتی و همچنین اصول مراقبت از استومی تا بهبودی کامل بیماران عزیز، در کنار آنها خواهند بود.

اهداف و برنامه های بازار طب:

سهولت دسترسی به اطلاعات حوزه طب سالمندان با نگاه به نظرات و دیدگاه های مراجعان تلفنی و اینترنتی.

اطلاع رسانی دقیق به منظور پیشگیری قبل از ایجاد مشکلات ناشی از بستری های طولانی مدت، زخم بستر، زخم دیابتی و زخم های مربوط به جراحی.

مشاوره رایگان به تمامی مخاطبان بصورت ۲۴ ساعته توسط مشاوران مجرب و افراد تحصیل کرده، اعم از پرستاران متخصص و در صورت لزوم پزشکان این حوزه.

بانک اطلاعاتی از درمانگران زخم، پرستاران و پزشکان با تجربه و حرفه ای حوزه زخم، استومی و طب سالمندان و اطلاع رسانی به مشتریان در هر نقطه از کشور.

برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های مرتبط بادرمان زخم بستر، زخم پای دیابتی و... باهمکاری اساتیدمجرب.

برگزاری همایش های مرتبط در سراسر ایران در سال گذشته به صورت کلاسها و کارگاه هاییک روزه، در چندین استان و با هزینهشرکت بازارطب.

اطلاع رسانی دقیق قیمت ها از تمامی کمپانی های ایرانی و خارجی فعال در کشور، به منظور یکسان سازی هزینه خدمات و محصولات در سراسر کشور به نحوی که قیمت محصولات چه در تهران و چه در هر نقطه ای از ایران یکسان می باشد.

تبادل اطلاعات و تجربیات همکاران و بیماران در سراسر کشور با استفاده از شبکه های اجتماعیبازار طب مانند اینستاگرام، آپارات و ... .

حمایت از کالایتولید داخل در حوزه زخم، استومی و طب سالمندان و ثبت و اطلاع رسانی نتایج مثبت استفاده از محصولاتباکیفیت ایرانی به منظور کاهش هزینه های درمانی و همچنین حمایت از تولید ملی و کالای داخلی.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان زخم، استومی و طب سالمندان به وبسایت بازارطب https://bazarteb.ir/ مراجعه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز