مدیرعامل شرکت بارز:

خبرهای خوبی درباره صنعت خودرو در راه است/ تحریم‌ها هیچ خللی در روحیه و توانمان ایجاد نکرده است/ بزودی بزرگترین تایر ساز منطقه خواهیم شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۹:۴۸
کد خبر: ۷۷۶۸۸۰
خبرهای خوبی درباره صنعت خودرو در راه است/ تحریم‌ها هیچ خللی در روحیه و توانمان ایجاد نکرده است/ بزودی بزرگترین تایر ساز منطقه خواهیم شد
مدیرعامل شرکت بارز گفت: نگاه و چشم انداز گروه صنعتی بارز آینده نگری و استفاده از نیروهای جوان تحصیل کرده، مستعد و باسواد است.

«پرویز اخوان»، مدیرعامل شرکت بارز، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی برنا، در خصوص دستاوردهای "شرکت بارز" گفت:  شرکت بارز یکی از بزرگترین تولید کننده های تایر در ایران است که همه گروه های محصول تایر را (سواری، باری) تولید می کند. شرکت بارز تنها تولید کننده برخی از محصولات خاص مثل رادیال باری است. بارز، کیفیت و مشتری مداری را سر لوحه تولیدات خود قرارداده و در این زمینه پیشرو است. نگاه و چشم انداز گروه صنعتی بارز آینده نگری و استفاده از نیروهای جوان تحصیل کرده، مستعد و باسواد است.

او ادامه داد: در زمینه رفتن به سمت تکنولوژی های جدید همیشه پیشرو بوده ایم و برای اولین بار تکنولوژی رادیال را گروه صنعتی بارز وارد کرد. با توجه به تغییرات در سطح مدیریت و روی کار آمدن بنده به عنوان مدیر جدید، به تغییرات پایه ای و اساسی در رابطه با استفاده از نیروهای جوان روی آورده ایم. شرکت بارز برای اولین بار در ایران مرکز نواوری در رابطه با صنعت تایر بوجود اورده و ایده ها و پروژه های خوبی در این زمینه شکل گرفته است. این مرکز با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران شکل گرفت و هدف از آن کم کردن فاصله صنعت و دانشگاه است. امیدواریم این موضوع منشا خیر و اثر گذاری برای صنایع دیگر هم باشد.

مدیر عامل شرکت بارز در خصوص موفقیت های این شرکت بیان کرد: خبرهای خوبی در راه است و محصولات جدیدی ساخته و قرار است که ارائه شود. برای اولین بار استاندارد ایمارک را که استاندارد روز اروپا است برای برخی از محصولاتمان گرفته ایم. در پنل خودروسازی رنو فرانسه قرار گرفته ایم و گرید کیفی B را با نمره بالاتر از 70 کسب کرده ایم. برای محصولات پژو تنها شرکتی هستیم که تاییدیه از پژو فرانسه دریافت کرده ایم و به انها محصول می دهیم. گروه صنعتی بارز تنها تولید کننده تایر سبز واقعی در منطقه است. خبرای خوبی طی چند روز اینده به مردم تقدیم خواهم کرد.

 او در خصوص تفاوت قیمت در سایت بارز و فروشگاه ها گفت: چون تایر جزء کالای استراتژیک است، مکلفیم طبق مصوبه دولت محصولات را بفروشیم و نرخ فروشمان را دولت مشخص می کند و همه چیز واضح و روشن است. یک سری مشتریانی داریم که بخشی از ان را نمایندگان ما تشکیل می دهند.

اخوان افزود: برای مقابله با سودجویی و افزایش بی رویه قیمت ها برنامه داریم و ورود خواهیم کرد. با سوء استفاده کنندگان حتما برخورد خواهیم کرد. امیدورایم بتوانیم با همکاری وزارت خانه ها، جلوی سودجویان و دلالان را بگیریم.

او با اشاره به برنامه های شرکت بارز در روزهای آینده گفت: افق چشم انداز تا سال 1404 را برای خود برنامه ریزی کردیم و تصمیم داریم تا آن برهه به بزرگترین تایرساز منطقه تبدیل شویم.

اخوان در خصوص تاثیر تحریم ها گفت: به جرات می توانم بگویم تحریم در روحیه و توان فکری و روحی پرسنل گروه صنعتی بارز تاثیر نداشته و با همه قوا کار می کنیم. درست است با سختی مواجهیم اما با جدیت کار می کنیم. بسیاری از مواد را که نایاب می شود، سعی می کنیم به نحوی مدیرت و مهندسی کنیم و جلوی توقف تولید را بگیریم. هیچ خللی تا به الان بوجود نیامده است فقط امیدوارم مسئولین  همکاری لازم را با ما داشته باشند. تا پایان سال محصولاتی در راه است که برای اولین بار در دنیا تولید کنندگان تایر آن را ساخته اند.

نظر شما