عضو هیات مدیره صنف خرازی‌فروشان:

هدف ما تخصصی‌تر نمودن رسته اسباب‌بازی در صنف خرازی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۷:۲۵
کد خبر: ۷۷۷۵۹۷
هدف ما تخصصی‌تر نمودن رسته اسباب‌بازی در صنف خرازی است
دبیر نشست تخصصی رسته اسباب‌بازی فروشان در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: هدف ما تخصصی‌تر نمودن رسته اسباب‌بازی در صنف خرازی است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ مهرداد کریمی با اشاره به اهمیت حضور در جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: اتحادیه صنف خرازی‌فروشان شامل رسته‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطریات، اسباب‌بازی خارجی، حوله و پتو، بدلیجات و پوشاک دوخته سبک، جوراب و همچنین در رسته علاقبندی و تریکو، کاموا، شال و روسری است.

در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را برگزار می‌کند اتحادیه صنف خرازی‌فروشان با برگزاری نشست تخصصی  ویژه فروشندگان، مربیان کودک و مادران در دو بخش اقتصادی و اجتماعی در این رویداد فرهنگی شرکت  خواهند کرد.

 حضور اعضای صنف خرازی در نشست تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی میتواند اتحادیه را در برطرف نمودن مشکلات صنفی اسباب بازی کمک نماید.

دبیر نشست تخصصی رسته اسباب‌بازی فروشان گفت: این اقدام توسط گروه پژوهشی که از سوی اتحادیه برگزیده شده‌اند صورت گرفته است. گروه پژوهشی منتخب دارای تحصیلات آکادمیک بوده و تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته در قالب کتاب و فیلم در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

کریمی اظهار داشت: به طور کلی هدف اتحادیه صنف خرازی‌فروشان از برگزاری این نشست تخصصی برای رسته اسباب‌بازی این است که فروشندگان بتوانند در  بخش اقتصادی رشد کنند و بازار فروش آن‌ها رونق بیشتری پیدا کند.

کریمی افزود: اتحادیه خرازی در چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی کارگاه‌های ویژه‌ای برای کودکان استثنایی و کار و خیابان برگزار می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز