فرش کاشان انتخاب اول فرش ماشینی

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸:۳۵
کد خبر: ۷۷۸۵۹۲
فرش کاشان انتخاب اول فرش ماشینی
امروزه فرش ماشینی کاشان به دلیل کیفیت و تنوع که در نقشه و طرح های خود استفاده میکند انتخاب اول در انتخاب فرش ماشینی می باشد از ویژگی های فرش ماشینی کاشان می توان به داشتن سابقه چهل ساله آن، نخستین بودن در تولید و عرضه فرش و همچنین کیفیت و قیمت فرش کاشان اشاره داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه فرش ماشینی کاشان به دلیل کیفیت و تنوع که در نقشه و طرح های خود استفاده میکند انتخاب اول در انتخاب فرش ماشینی می باشد . یکی دیگر از دلایلی که فرش کاشان را به عنوان انتخاب اول برای خرید فرش مطرح می سازد جنس نخ و قیمت مناسب آن و نیز دسترسی آسان به محصولات است . در ادامه در مورد تولیدات و همچنین چگونگی خرید از کارخانه فرش کاشان توضیحات بیشتری می دهیم.

فرش کاشان انتخاب اول فرش ماشینی

تولیدات فرش کاشان

از ویژگی های فرش ماشینی کاشان می توان به داشتن سابقه چهل ساله آن، نخستین بودن در تولید و عرضه فرش و همچنین کیفیت و قیمت فرش کاشان اشاره داشت. همچنین در ادامه باید اشاره داشت که بیش از نیمی از فرش های کاشان به فرش های ماشینی تخصیص یافته و فرش کاشان سهمیه هشتاد درصدی در فرش های ماشینی کشور می باشد. شهرستان کاشان دارای بیشتر از هفتصد واحد برای تولید فرش بوده و عرضه کننده فرش ماشینی با بهترین کیفیت و قیمت و جنس در ابعاد مختلف می باشد.

کارخانه فرش کاشان انواع فرش ها را در شانه و تراکم های مختلف بافت می کند. یکی از فرش هایی که درخواست زیادی از طرف مصرف کنندگان داشته است فرش 1200شانه می باشد که تراکم آن ها 3600 می باشد. با توجه به اینکه فرش های 1200 شانه از حجم نخ بیشتری در بافت آنها استفاده می شود بنابراین بسیار لطیف می باشد و همچنین نسبت به سایر فرش ها ریز بافت تر می باشد.از دیگر تولیدات کارخانه فرش کاشان ، فرش های 1000 شانه و 700 شانه می باشد . لازم به ذکر است که هرچه شانه و تراکم فرش پایین تر می آید ضخامت فرش بیشتر می شود.تراکم فرش های 1000 شانه، 3000 می باشد و تراکم فرش 700 شانه، 2550 است.

خرید مستقیم از کاخانه در فرش کوروش

امروز با تاسیس فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا کار برای خریداران بسیار آسان شده زیرا با صرفه جویی در زمان و هزینه میتواند خرید خود را در زمان بسیار کم انجام بدهند.

فرش کوروش با ایجاد فروشگاه آنلاین برای شما عزیزان این امکان را به وجود آورده است تا بتوانید به راحتی و با مراجعه به سایت www.bfarsh.com تمامی طرح ها را مشاهده و خرید غیر حضوری انجام بدهید.

همچنین جهت خرید حضوری هم میتوانید با مراجعه به نمایشگاه فرش کوروش به آدرس تهران – تهرانپارس – خیابان 196 شرقی – بعد از چهارراه مکرم شفیعی – پلاک 78 میتوانید خرید حضوری خود را انجام دهید.

صادرات فرش ماشینی کاشان

امروزه به دلیل بالا بودن صادرات فرش ماشینی در ایران، کارخانه فرش کاشان نیز در این امر تلاش خود را به کار برده است تا بتواند با ارتقا سطح کیفیت فرش های خود ، بتواند فرش های خوبی را به کشورهای دیگر صادر کند. بیشترین درخواست فرش در کشورهای حوزه خلیج فارس را کشور عراق دارد. قیمت فرش ماشینی کاشان باعث شده است تا جایگاه خوبی در بین مردم سایر کشورها بدست آورد.

در پایان شایان ذکر است که کارخانه فرش کاشان تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر و مناسب تر فرش ماشینی با قیمت مناسب به شما عزیزان انجام میدهد.

نظر شما