با حضور مدیرعامل سازمان بنادر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ١٢٨ میلیارد ریال در بندر چابهار

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۸۴۹۴۲
آغاز عملیات اجرایی طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ١٢٨ میلیارد ریال در بندر چابهار
کلنگ احداث طرح سرمایه گذاری احداث انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا (B.O.T) به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی به زمین زده شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در جریان سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ احداث عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا توسط بخش خصوصی به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی چابهار به زمین زده شد.

در این سفر «محمد راستاد»، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی و شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارتخانه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، مدت زمان ساخت این پروژه ۲۴ ماه است که در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و مساحت انبار ۱۸۰۰۰ متر مربع با ظرفیت سالانه ۶۰۰ هزار تن احداث خواهد شد.

این پروژه زمینه اشتغالزایی مستقیم ۲۱ نفر و غیر مستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم می‌آورد.

در ادامه معاونین وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه از زیرساخت‌های ریلی و اراضی پس‌کرانه‌ای بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین معاونین وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ستادی و استانی در ادامه سفر دو روزه خود به بندر چابهار از اسکله های صیادی و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کنارک بازدید و با مردم بومی شهرستان کنارک و جمعی از مدیران و اعضای شورای شهر دیدار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز