توسط وزیر صمت انجام شد؛

افتتاح کارخانه ذوب نورد با ظرفیت تولید‌۲۴۰هزارتن شمش فولادی

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۹:۴۶
کد خبر: ۷۸۵۲۱۵
افتتاح کارخانه ذوب نورد با ظرفیت تولید‌۲۴۰هزارتن شمش فولادی
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم افتتاح کارخانه ذوب نورد" توانا رام"در تبریز گفت: امروز ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ما هست که می توانند قوانین مخل تولید را در جهت تسهیل گری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی»، وزیر صنعت ، معدن و تجارت، افزود: قانون ، مصوبه و بخشنامه برای حمایت از تولید کم نداریم و مهمترین استناد ما برای حفظ و حمایت از تولید داخلی ، فرمایشات مقام معظم رهبری است و هیچ محدودیتی برای حمایت از کالاهای ساخت داخل نداریم و هر کجا قوانین و مقرراتی تسهیل گر و متناسب با شرایط روز کشور نیست دولت برای رفع آنها اعلام آمادگی کرده است .

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای بلا استفاده و حفظ و باز فعال سازی واحد های تولیدی اضافه کرد: این درخواست ماست از همه مسوولین که به عنوان نصب العین خود قرار دهند و دستورالعمل شرعی و اداری است که هرکجا تولید هست ، برای حفظ تنظیم بازار و برای دسترسی آسان مردم و با قیمت مناسب به کالاهای با کیفیت، تلاش کنند .

گفتنی است فاز اول کارخانه ذوب نورد توانا رام امروز با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسید .

این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید 240 هزار تن شمش فولادی ساختمانی در فاز اول با سرمایه گذاری ارزی 1.5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی 240 میلیارد ریال افتتاح شد .

این کارخانه در همین فاز اشتغال زایی مستقیم 70 نفر و غیر مستقیم 100 نفر را در پی دارد .

پیش بینی می شود بعد از افتتاح فاز چهارم این واحد تولیدی سالانه 400 هزارتن محصولات نوردی و 280 هزار تن شمش فولادی تولید کند .

لازم به ذکر است، وزیر صنعت ، معدن و تجارت درادامه سفر به استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی فولاد شهریار تبریز نیز بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز