چگونه هتل پرستاره و ارزان رزرو کنیم؟

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۶:۳۵
کد خبر: ۷۸۶۵۳۴
چگونه هتل پرستاره و ارزان رزرو کنیم؟
اگرچه در نیمه دوم سال و به ویژه فصل زمستان از حجم سفر به شهرهای شمالی کشور کاسته می‌شود؛ اما شهرهای جنوبی با حضور گسترده مسافران به ویژه در ایام تعطیلات مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همچنین در ایام در شهرهای شمالی کشور می‌توان برای رزرو هتل با قیمت مناسب اقدام کرد.

چگونه؟ کاملا واضح است که با کاهش حجم سفر به برخی از مناطق کشور، هتل‌هایی که با کاهش مسافر مواجه شده‌اند، تخفیف‌هایی را برای مسافران در نظر می‌گیرند؛ اما چگونه می‌توان از میزان تخفیف‌ هتل‌ها آگاه شویم و همچنین هتل مناسب خود را پیدا کنیم سوالی است که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود.

با جاباما شما می‌توانید به لیستی کامل از هتل‌های ایران و میزان تخفیف‌های آن‌‎ها دسترسی یابید.

شما می‌توانید با کمک این سامانه جامع و معتبر  در هر نقطه از کشور، هتل مورد نظرتان را انتخاب و قیمت آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید. به عنوان مثال برای یافتن لیست هتل‌های شهرهای مختلف مانند مشهد، تهران، شیراز و...  کافیست نام این شهر را انتخاب و  از لیست هتل‌های این شهر، برای رزو هتل‌ در تهران اقدام کنید.

با جاباما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی درباره هتلی که قصد اقامت در آن را دارید بدست آورید. موقعیت جغرافیایی، دوری و نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، دکوراسیون و امکانات هتل و... از اطلاعاتی است که در وب‌سایت‌های معتبر به مسافران ارائه می‌شود؛ اما شما در جاباما یک امکان دیگر هم دارید؛ شما می‌توانید با مطالعه نظر افرادی که پیش از شما در هتل مورد نظرتان اقامت کرده‌اند، اطلاعاتی دقیق‌تری به دست آورید.

پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از دیگر مزیت‌های رزررو هتل با جاباماست. به این ترتیب اگر شما به هر دلیلی برای رزرو هتل با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک شما می‌آید.

اگر هم به هر دلیلی سفرتان به شهر مورد نظر لغو شد، می‌توانید به راحتی مبلغ پرداختی بابت رزرو هتل را استرداد کنید.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید، پس از رزرو بلیط قطار ، هوایپما یا اتوبوس به جاباما مراجعه کنید و هتل خود را با چند کلیک ساده رزرو کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز