رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس کل کشور:

نظارت بر رستوران‌ها در مناسبت ها چند برابر می شود/ در صورت تخلف، رستوران پلمب می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۵:۴۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۸۰۸۱
نظارت بر رستوران‌ها در مناسبت ها چند برابر می شود/ در صورت تخلف، رستوران پلمب می‌شود
رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس کل کشور گفت: نظارت و بازرسی‌های اتحادیه به صورت دوره ای و ماهانه است چنانچه تا 3 بار تذکر دوباره شاهد تخلف باشیم از 15-10 روز آن واحد پلمب می شود.

«سید علی‌اصغر میرابراهیمی»، رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس کل کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص نحوه نظارت بر رستوران ها برای جلوگیری از گرانفروشی در ایام شب یلدا گفت: قیمت ها بر اساس فاکتور خرید و آنالیز مواد مصرفی تعیین می شود.

وی گفت: به طور مثال زمانیکه کباب برگ با قیمت 50 هزار تومان عرضه می شود جمع فاکتورها محاسبه شده و مبلغ تمام شده، قیمت آن می شود. چنانچه گزارشی مبنی برگران‌فروشی به دست ما برسد، رسیدگی می کنیم.

میرابراهیمی تصریح کرد: نظارت و بازرسی‌های اتحادیه به صورت دوره ای و ماهانه است و بازرسان ما با رویت منو غذا کنترل های لازم را انجام می دهند. چنانچه قیمت ها مغایرت داشته باشد برخورد می کنیم؛ چنانچه پس از 3 بار تذکر دوباره شاهد تخلف باشیم از 15-10 روز  آن واحد پلمب می شود.

رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس کل کشور  با بیان اینکه نظارت بر رستوران ها در مناسبت‌های مختلف چند برابر می شود، افزود: در این ایام رزروها از چند روز قبل شروع می شود که براساس خدمات ویژه‌ای که درخواست دارند هزینه ها بالا می رود و بستگی به قرارداد طرفین دارد.

میرابراهیمی در پایان گفت: قیمت برخی از اقلام از جمله گوشت بالا رفته و اعضای ما تمکین کرده و کار خود را ادامه می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز