با حکم وزیر اقتصاد؛

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری ایران منصوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷:۰۷
کد خبر: ۷۹۷۰۴۴
سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری ایران منصوب شد
در پی بازنشستگی محمد خزاعی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد جمالی با حفظ سمت، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در حکم «فرهاد دژپسند»، وزیر اقتصاد، برای جمالی می خوانیم، با عنایت به بازنشستگی دکتر محمد خزاعی به موجب این حکم و با حفظ سمت، "سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران" به جنابعالی محول می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، جمالی در حاضر مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون "سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل"، "مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت" و "دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری" و همچنین "مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران" به چشم می خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز