با قیمتی بسیار مناسب؛

آشنایی با تور بانکوک، تور قشم و تور کشتی کروز

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۹۹۰۶۵
آشنایی با تور بانکوک، تور قشم و تور کشتی کروز
امروزه یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های سفر رزرو و خرید انواع تورها می‌باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های سفر رزرو و خرید انواع تورها می‌باشد. قیمت تور نسبت به سفرهایی که بخواهید شخصاً انجام دهید بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب سفری به یاد ماندنی را داشته باشید. گذشته از قیمت تور، شما دیگر دغدغه‌های معمول هر سفر مانند محل اقامت، خورد و خوراک، رزرو بلیط، ترانسفر فرودگاهی و ... را نخواهید داشت و با استفاده از تجربه لیدرهای تور به راحتی می‌توانید از تمامی مکان‌های دیدنی سفر خود  بازدید کرده و سفری به یاد ماندنی را داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم اطلاعاتی دربارهٔ تور بانکوک، تور قشم و تور کشتی کروز در اختیارتان قرار داده و شما را با قیمت تور این مکان‌ها آشنا کنیم.

بانکوک:

بانکوک پایتخت کشور تایلند بوده و شهری بسیار زیبا و تماشایی است. بانکوک در کنار رودخانه چائوپرایا واقع شده است و این شهر بسیار تماشایی، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا می‌باشد. مردم بومی بانکوک، این شهر را شهر فرشته‌ها می‌نامند. اگر سفری به بانکوک این بهشت روی زمین داشته باشید علت این نام گذاری را خواهید دانست چون وجود این همه زیبایی در یک محل بعید است که ساخته دست بشر بوده و انسان بتواند از عهده آن برآید. شهر بانکوک را می‌توان شهر پادشاهان، کاخ‌های پادشاهی، شهر سنگ‌های قیمتی و خانهه ی خدایان دانست. بانکوک شهری پر از هیاهو بوده و شما در سفر به بانکوک می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی بسیار این شهر و تفریحات فراوانش لذت ببرید. با سفر به بانکوک لحظات خوشی را برای خود خواهید ساخت. یکی از بهترین راه‌های سفر به این شهر رویایی سفر با تور بانکوک است.

تور بانکوک:

همان گونه که گفتیم سفر با تور بانکوک بهترین گزینه برای سفر به این سرزمین تماشایی می‌باشد. شما با رزرو و یا خرید تور بانکوک با خیالی آسوده از سفر خود لذت خواهید برد چون در تور بانکوک شما از خدمات این تورها که شامل موارد زیر است استفاده خواهید کرد.

  • در سفر با تور بانکوک شما به راحتی می‌توانید در این شهر گشت و گذار کرده و تمام دیدنی‌های این شهر را مشاهده کنید.
  • در تور بانکوک با استفاده از راهنمایی‌های لیدر تور می‌توانید به بهترین مراکز خرید با تخفیفاتی بسیار عالی آشنا شوید.
  • تور بانکوک خیال شما را بابت ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی نیز راحت کرده و تمامی این موارد را برعهده دارد.

قیمت تور بانکوک:

همان گونه که شما نیز می دانید قیمت تور بانکوک با توجه به توری که شما انتخاب می‌کنید متفاوت می‌باشد. شما اگر بتوانید تور لحظه آخری برای سفر به بانکوک پیدا کنید قیمت تور شما ارزان‌تر خواهد بود. موارد متعددی در قیمت تور بانکوک مؤثر هستند مانند:

  • قیمت بلیط هواپیما شما که ایران ایر، قشم ایر، ماهان و ... باشد.
  • قیمت هتل رزرو شده که با توجه به ویژگی‌های هر هتل متفاوت می‌باشد.
  • مدت زمان سفر به بانکوک
  • فصلی که شما قصد سفر به شهر بانکوک را دارید نیز در قیمت تور بانکوک تأثیر خواهد داشت.

قشم:

جزیره زیبای قشم بزرگترین جزیره در خلیج فارس بوده و با توجه به زیبایی ها و شگفتی‌های فراوانش به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. این جزیره مرجانی، فوق العاده زیبا بوده و طبیعتی بکر و تماشایی دارد. در سفر با تور قشم شما می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و بی نظیر این جزیره زیبا دیدن کنید. مانند جزیره هنگام، جنگل حرا، دره ستاره‌ها و ...

جزیره قشم به دلیل داشتن بازارها و فروشگاه‌های بسیار که تمامی اجناس مورد نیاز را با قیمتی مناسب می‌توان یافت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در سفر به قشم حتماً سری به درگهان و بازارهای این منطقه نیز بزنید. شما با تور قشم به راحتی می‌توانید به این جزیره تماشایی سفر کنید.

njl

تور قشم:

در سفر با تور قشم شما می‌توانید با خیالی آسوده و فراغ بال از تمامی جاذبه‌های دیدنی این جزیره مانند پارک زیتون و قلعه پرتقالی‌ها و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی این جزیره بازدید کرده و از تفریحات آبی مانند غواصی و جت اسکی نیز استفاده کرده و لذت ببرید. شما در سفر با تور بسته به بودجه مورد نظر خود می‌توانید پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید و قیمت تور تحت تأثیر پکیج انتخابی شما می‌باشد.

قیمت تور قشم:

هر کدام از آژانس‌های مسافرتی که مجری تور هستند پکیج‌های متفاوتی را برای سفر به قشم دارند و قیمت تور این آژانس‌ها نیز متأثر از امکانات و ویژگی‌های تور می‌باشد. عواملی که در قیمت تور قشم تأثیر مستقیم دارند. زمان سفر، مدت زمان اقامت شما در جزیره قشم، هتل محل اقامت و وسیله سفر شما به این جزیره می‌باشد. به طبع هر چه مدت زمان اقامت شما بیشتر بوده و هتل شما از نوع هتل‌های چهار و یا پنج ستاره باشد، قیمت تور نیز افزایش پیدا خواهد کرد و اگر در فصل‌های پاییز و بهار که شرایط آب و هوایی این جزیره مناسب‌تر است به قشم سفر کنید قیمت تور شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تور کشتی کروز:

اگر تاکنون سفرهای دریایی را تجربه نکرده اید، پیشنهاد ما به شما سفر با تور کشتی کروز است. در سفر تور کروز شما می‌توانید از بسیاری از کشورها دیدن کرده و سفری لوکس و رویایی داشته باشید. کشتی کروز در واقع جزیره‌ای شناور بوده و شما تمامی امکاناتی را که تصورش را هم نمی‌توانید بکنید در این کشتی خواهید یافت. شما در سفر دریایی کشتی کروز می‌توانید از تمامی تفریحات در خشکی نیز استفاده کرده و اوقاتی خوش و فراموش نشدنی را برای خود بسازید. برخی از امکانات کشتی کروز شامل انواع اتاق‌ها با ویو های متفاوت، استخر روباز، سالن‌های ورزشی، شهر بازی، سینما، مراکز خرید، مهدکودک، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها و بسیاری دیگر از امکانات می‌باشد. شما در سفر تور کروز اوقات بسیار خوشی را خواهید داشت و در هر لحظه می‌توانید از امکانات متفاوت و متنوع این کشتی بسیار مجلل استفاده کنید. قیمت تور این کشتی نیز بسیار مناسب می‌باشد.

jnopj

مزایای تور کشتی کروز:

  • هزینه سفر با کشتی کروز بسیار کم‌تر از سفرهای زمینی بوده و قیمت تور برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.
  • سفر با کشتی کروز شما را از نگرانی‌هایی مانند رزرو هتل و محل اقامت آسوده کرده و دیگر مشکلی در این خصوص نخواهید داشت.
  • در سفر تور کشتی کروز شما می‌توانید از چندین کشور مختلف و جاذبه‌های تماشایی آن‌ها دیدن کنید.
  • د ر سفر تور کروز از شر ترافیک و شلوغی شهرها راحت شده و با خیالی آسوده سفر می‌کنید.
  • شما در سفر با کروز از بهترین و تمامی امکانات و مزایای سفرهای زمینی بهره مند خواهید بود و قیمت تور کروز با توجه به امکانات فراوانش بسیار مناسب می‌باشد.
  • تصویر 9

قیمت تور کشتی کروز:

قیمت تور کروز معمولاً با توجه به مدت زمان اقامت شما در این کشتی متفاوت می‌باشد. برای سفر با کشتی کروز شما می‌توانید تور 8 روزه سواحل خلیج فارس، تور 12 روزه دور اروپا، تور 8 روزه اروپا و دیگر پکیج‌های مناسب خود را انتخاب کنید. قیمت تور کروز از مبلغ حدود 5 میلیون تومان شروع شده و با توجه به مدت زمان سفر شما و پکیج انتخابی تان تا 15 میلیون تومان نیز می‌تواند متغییر باشد. ولی قیمت تور کروز با توجه به امکانات بسیار زیاد و متنوعش مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

نظر شما