با تلاش منطقه آزاد چابهار؛

نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۷:۳۲
کد خبر: ۸۰۱۷۵۹
نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار برگزار شد
نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری چابهار ( chabahar invest ) به عنوان رویداد مهم سرمایه‌ای- اقتصادی تنها منطقه اقیانوسی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، این همایش و نمایشگاه به همت منطقه آزاد چابهار و به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در تنها بندر اقیانوسی ایران، تا امروز ادامه خواهد داشت. سرمایه گذارانی از ایران ، افغانستان، ترکیه، عمان و ... در این همایش شرکت و در پنل های تخصصی «صنعت و معدن» ، «نیرو و انرژی» ، «کشاورزی و شیلات»، «گردشگری و توریسم» و « تجارت، حمل و نقل و ترانزیت» حضور پیدا کردند.

«عبدالرحیم کردی»، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در این همایش گفت: چابهار فرصتی است برای جبران فشارهای اقتصادی که تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ایجاد کرده است.

کردی افزود: ایران تنها راه برای مناسبات ترانزیتی کشورهای شرق آسیا، آسیای میانه و اروپا است و چابهار بهترین و کم هزینه ترین نقطه اتصال در این چهار راه جهانی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه چابهار نقطه تلاقی و اثرگذارترین رویداد در دو سند بزرگ توسعه کشور یعنی توسعه محور شرق و توسعه سواحل مکران، تصریح کرد: در همراهی و حمایت سرمایه گذاران برای تحقق پتانسیل های توسعه منطقه مصمم هستیم. همایش چابهار اینوست به مدت دو روز (28 و 29 دیماه 1397) برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز