نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

ارائه بسته‌های حمایتی جزو اقدامات خوب دولت است/ دولت با این روش، مردم را در مقابله با تنش‎‌های اقتصادی حمایت می‌کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۲۴:۵۶
کد خبر: ۸۰۲۸۲۲
ارائه بسته‌های حمایتی جزو اقدامات خوب دولت است/ دولت با این روش، مردم را در مقابله با تنش‎‌های اقتصادی حمایت می‌کند
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ارائه بسته‌های حمایتی سیاست خوبی از سوی دولت است که اقشار آسیب پذیر، کارگران و خانوارهایی که درآمد ماهیانه‌شان کمتر از 3 میلیون تومان بوده تحت پوشش قرار می‌دهد.

«عین‌الله شریف‌پور»، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: بسته‌های حمایتی سیاست خوبی از سوی دولت است که اقشار آسیب پذیر، کارگران و خانوارهایی که درآمد ماهیانه‌شان کمتر از 3 میلیون تومان است را تحت پوشش قرار می‌دهد. دولت با ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار مذکور، آنها را مقابل تنش‌های اقتصادی که موجب افزایش نرخ کالاهای اساسی و حتی غیر اساسی شده، حمایت می‌کند. این اقدام باعث از بین رفتن آسیب‌ها نمی‌شود اما در کم کردن آنها نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امیدواریم بسته‌های حمایتی در جهت حمایت از حقوق کارگران، کارمندان، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ادامه داشته باشد.

گفتنی است معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفته بود واریز بسته‌های حمایتی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان دریافتی دارند تا پایان روز یکشنبه 30 دی ماه ادامه دارد.

این بسته حمایتی به افرادی تعلق می‌گیرد که سرپرست خانوار باشند و یارانه از سوی دولت دریافت کنند و به هر خانواده یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش سهم ریالی سبدحمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک نفره حدود 150 هزار تومان و برای یک خانوار دو نفره 200 هزار تومان و برای یک خانوار سه نفره حدود 250 هزار تومان و برای یک خانوار چهار نفره 300 هزار تومان و برای یک خانوار 5نفره و بیشتر 350 هزار تومان خواهد بود.

Capture

 

نظر شما