چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۶:۲۹
کد خبر: ۸۰۴۹۱۸
چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم؟
امروزه در دنیایی که به سرعت به سمت مدرنه شدن پیش می رود، شما می توانید با دسترسی به اینترنت بسیاری از کارهای شخصی خود را در کسری از ثانیه انجام بدهید. یکی از آنها خرید بلیط هواپیما است.

 

بدون شک یکی از پرطرفدارترین راه های سفر خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیماست. هواپیما به دلیل سرعت بالاتر و آسایش بیشتری که نسبت به سایر وسایل حمل و نقل مسافر دارد در سالهای اخیر به انتخاب اول بسیاری از افراد برای سفر تیدیل شده است. فرض کنید در منزل یا محل کارتان نشسته اید و دغدغه ی خرید بلیط هواپیما از شرکت های هواپیمایی فکر شما را مشغول کرده است . نگاهی به گوگل مپ می اندازید و خیابان های پر ترافیکی که انگار قصد خلوت شدن ندارند! ولی خوب جای نگرانی ای وجود ندارد . امروزه در دنیایی که به سرعت به سمت مدرنه شدن پیش می رود، شما می توانید با دسترسی به اینترنت بسیاری از کارهای شخصی خود را در کسری از ثانیه انجام بدهید. یکی از آنها خرید بلیط هواپیما است. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما شما دیگر دغدغه ی رفتن به آژانس های هواپیمایی و طی کردن مسیر پر ترافیک را نخواهید داشت. شما با خرید اینترنتی بلیط هواپیما در هر جایی از این کره خاکی و فقط با استفاده از گوشی همراه خود می توانید لذت سفری بی دردسر و راحت را تجربه کنید. انواع بلیط های سیستمی و چارتری را می توان به راحتی و با چند کلیک خریداری کرد.

بلیط هواپیما ارزان

مسافران در خرید بلیط هواپیما با قیمت های متفاوتی در سایت های مختلف رو به رو می شوند. این تفاوت قیمت عموما برای بلیط هواپیما چارتر دیده می شود. بلیط های سیستمی از نرخ تقریبا یکسانی در سایت ها و همچنین ایرلاین ها برخوردارند. البته بلیط های سیستمی نیز با توجه به ایرلاین و فصل های گوناگون در مسیرهای متفاوت قیمت های مختلفی دارند. یکی از دغدغه های مسافران خرید بلیط هواپیما ارزان است و این تفاوت قیمت در بین سایت ها برای یک پرواز مشخص، باعث سردرگمی و اتلاف وقت خریداران برای پیدا کردن ارزانترین نرخ بلیط هواپیما می شود. یکی از سایت های معتبر ایرانی که گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را کرده است سفرمی می باشد. برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید با اطمینان خاطر از قیمت مناسب این سایت از آن بلیط هواپیما خریداری کنید. برای اطمینان از قیمت مناسب سایت سفرمی می توان به آن مراجعه کرد و قیمت بلیط هواپیما در هر مسیری را با سایر سایت ها مقایسه کرد.

بلیط چارتر

اگر از لحاظ لغوی چارتر را تعریف کنیم می توان آن را به معنی خرید و یا اجاره عمده دانست. وقتی در صنعت هواپیمایی حرف از بلیط چارتر هواپیما می شود یعنی شرکت یا آژانس هواپیمایی اقدام به پیش خرید تمامی و یا بخش عمده ای از صندلی های هواپیما مسیر خاصی برای مدت مشخصی کرده است. بلیط چارتر را نمی توان از شرکت های هواپیمایی به صورت مستقیم خرید و افرادی که علاقمند به خرید بلیط چارتر هستند باید از آژانس های هواپیمایی چارتر کننده این بلیط ها را تهیه کنند. آژانس های هواپیمایی که خود چارتر کننده نیستند نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود از آژانس های چارتر کننده بلیط هواپیما این بلیط ها را تهیه می کنند. بلیط چارتر عموما در میان مردم به بلیط های ارزان قیمت تر معروف شده اند. دلیل ارزانتر بودن آنها در بعضی موارد این است که آژانس چارتر کننده با نزدیک شدن به وقت پرواز برای خالی نماندن صندلی ها و جلوگیری از ضرر بیشتر قیمت بلیط ها را کاهش می دهد. اما در فصل هایی از سال که تقاضا زیاد می شود قیمت ها نه تنها کمتر نمی شوند بلکه شاهد افزایش قیمت آنها نیز هستیم.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و یا خارجی می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها از خریدی ارزان و گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار خواهید بود. تنها کافیست مبدا و مقصد خود به همراه زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش درآورده شود.

نظر شما