پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۳:۱۱
کد خبر: ۸۱۰۷۲۶
پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور پیامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از رسانه مالیاتی ایران، در پیام «سید کامل تقوی نژاد»، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، بی گمان جزو بزرگترین نهضت های سیاسی اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود که علاوه بر ایران، بر بسیاری از جوامع و نهضت های دینی سیاسی جهان نیز اثرگذار بوده است. ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، آغازگر جنبش های عدالت خواهی در سراسر جهان بود; به گونه ای که پس از آن، انقلاب ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، به الگویی بی سابقه برای سایر انقلاب ها و نهضت های آزادیخواهانه جهان بدل شد. نهضتی برآمده از توده های مردم، استکبار ستیز و استقلال طلب که قلمرویی به وسعت دل های تمام مستضعفان و مظلومان جهان داشت.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، این جنبش سیاسی و نهضت معنوی در طی چهار دهه گذشته توانسته گام‎‎های بلند و محکمی در پیشبرد اهداف خود بردارد. به ویژه دستاوردهای نظام مالیاتی در طی این چهار دهه، بسیار منحصر به فرد و کم نظیر بوده; به طوریکه اکنون نقش مالیات از نفت پیشی گرفته و وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی، در شرایطی که اقتصاد کشور آماج تحریم ها و فشارهای سیاسی از سوی آمریکا و متحدانش است، تنزل پیدا کرده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه عنوان داشته است: امروز اقتصاد کشور، با تکیه بر دستاوردهای نظام مالیاتی در حوزه فناوری های اطلاعاتی، شفاف‎تر از همیشه شده و امکان رصد مبادلات و فعالیت های اقتصادی بیش از هر زمان دیگر میسر شده است. رخدادی که پیش نیاز استقلال و شکوفایی اقتصاد کشور به شمار رفته و لازمه تحقق عدالت در همه ابعاد آن می باشد. امام امت به درستی رمز پیروزی را اسلامی بودن و وحدت و اتحاد ملت توصیف کردند و همین وحدت کلمه، در طی این چهار دهه، انقلاب اسلامی را از گزند خطرات و تهدیدات بزرگ حفظ کرده است. پس در ادامه راه نیز باید این وحدت کلمه را حفظ نموده و در تمامی شئون زندگی و امور مربوط به کشور عملی سازیم. به میمنت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، این حماسه و رویداد پرشکوه را به همه نقش آفرینان این انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی هم میهنان شریف، به ویژه خانواده بزرگ نظام مالیاتی ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این عزت و آزادگی را از خداوند منان، مسئلت می نمایم.‎

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز