رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار:

مردم نگران میوه عید نباشند/ کمبودی در بازار میوه نخواهیم داشت/ مردم نسبت به نیازشان خریداری کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۴۵:۳۹
کد خبر: ۸۱۱۵۰۸
مردم نگران میوه عید نباشند/ کمبودی در بازار میوه نخواهیم داشت/ مردم نسبت به نیازشان خریداری کنند
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: مردم نگران میوه عید نباشند زیرا کمبودی در این زمینه نداشته و نخواهیم داشت.

«اسدالله کارگر»، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت بازار میوه در ایام پایانی سال با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام عید بازار میوه راکد می شود، گفت: از اواسط زمستان تا 27 اسفندماه مردم کمتر میوه می خرند و از 27 اسفند ماه تا پایان سال تقاضا برای خرید میوه بالا می رود.

وی با تاکید بر اینکه مردم نگران میوه عید نباشند زیرا کمبودی نداریم و نخواهیم داشت، افزود: همه اقلام میوه و مرکبات را داریم و فقط در بحث سیب حدود 20 درصد کمبود داریم. طبق مکاتباتی که صورت گرفته اگر کمبود داشته باشیم، ستاد تنظیم بازار وارد عمل شده و این خلاء را پر می کند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران با تاکید بر اینکه مشکلی در خصوص مرکبات نداریم، اضافه کرد: مردم همه می دانند که در شرایط فعلی قیمت ها، نسبت به گذشته گران تر شده است و میوه و تره بار هم از این مسئله مستثنی نیست؛ پس مردم باید مدیریت مصرف داشته باشند و بهینه مصرف کنند.

وی عنوان کرد: قبلا در ایام عید تقاضا برای خرید میوه زیاد بود، به طوریکه مردم به جای 6-5 کیلو میوه، 30-20 کیلو خریداری می کردند که اصراف بود اما الان این فرهنگ سازی در جامعه جا افتاده و مردم نسبت به مصرفشان خرید می کنند.

کارگر در پایان گفت: اعضای اتحادیه میوه و تره بار در هر شرایطی در خدمت مردم هستند و سعی ما بر این است که محصولات خوب و با کیفیت عرضه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز