بررسی عواملی که در انتخاب تالار پذیرایی موثرند؛

راهنمای انتخاب تالار پذیرایی مناسب برگزاری مراسم عروسی

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۹:۰۵
کد خبر: ۸۱۴۸۷۷
راهنمای انتخاب تالار پذیرایی مناسب برگزاری مراسم عروسی
امروزه تالارهای پذیرایی زیادی وجود دارند که خدمات برگزاری مراسم را ارائه می‌دهند که برای انتخاب بهترین آن‌ها باید نکاتی را در نظر گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،یکی از کارهایی که عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی باید انجام دهند؛ انتخاب تالار پذیرایی است. تالار پذیرایی محلی می‌‌باشد که برای برگزاری جشن عروسی در نظر گرفته می‌شود. البته تالار پذیرایی تنها برای برگزاری مراسم عروسی طراحی نشده است؛ بلکه در آن انواع جشن و مهمانی اعم از نامزدی، جشن تولید و مراسم ترحیم نیز برگزار می‌شود.امروزه تالارهای پذیرایی زیادی وجود دارند که خدمات برگزاری مراسم را ارائه می‌دهند که برای انتخاب بهترین آن‌ها باید نکاتی را در نظر گرفت که عبارتند از:

 پرسنل تالار پذیرایی

یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب تالار پذیرایی و خدمات مجالس در نظر گرفته شود اخلاق و طرز برخورد پرسنل با میهمانان است؛ پرسنل تالار پذیرایی باید رفتار و اخلاق حرفه‌ای داشته باشند و همین‌طور در زمان مناسب کلیه خدمات پذیرایی را انجام دهند و بتوانند مهمانان را راهنمایی کنند. همچنین کادر پرسنل باید از برنامه ریزی زمانی خوبی برخوردار باشند تا بتوانند به صورت اصولی از مهمانان پذیرایی کنند. از طرفی از آن‌جایی که در تالار پذیرایی خدمات عکاسی و فیلمبرداری نیز انجام می‌شود. پرسنل تالار پذیرایی بهتر است از یونیفرم یکدست استفاده کنند.

ورودی تالار پذیرایی

یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب تالار پذیرایی در نظر گرفته شود؛ هزینه ورودی تالار است. تالارهای پذیرایی برای ارائه خدمات مبلغی را به عنوان ورودی تالار در نظر گرفته می‌شود. ورودی تالار پذیرایی با توجه به میزان کیفیت خدمات تالار پذیرایی و سوابق آن‌ها متفاوت است؛ به عنوان مثال برای بعضی از تالار پذیرایی هزینه ورودی می‌تواند کم؛ اما در تالار پذیرایی‌های دیگر بسیار بیشتر باشد. به همین دلیل یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب تالار پذیرایی در نظر گرفت؛ میزان مبلغ ورودی تالار پذیرایی است. بهره گیری از برنامه‌ای منظم برای کنترل هزینه‌ها به عروس و داماد برای برگزاری مراسم عروسی با کیفیت کمک زیادی می‌کند.

طراحی و دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی

دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی و نحوه طراحی آن یکی از مهمترین نکاتی است که باید در زمان انتخاب تالار پذیرایی در نظر گرفته می‌شود. در طراحی و دکوراسیون تالار پذیرایی بهتر است از رنگ‌های روشن انتخاب شود تا بتواند در مهمانان احساس مثبت ایجاد کرده و همین‌طور فضای خوبی برای فیلمبرداری و عکاسی باشد.

میز وی آی پی عروس و داماد

یکی از نکاتی که شاید جزئی به نظر برسد؛ اما در کیفیت مراسم عروسی تاثیر زیادی دارد؛ جایگاه تخصصی عروس و داماد است. جایگاه عروس داماد مخصوص نشستن و صرف غذا و شام عروس و داماد می‌باشد. طراحی جایگاه تخصصی عروس و داماد در کیفیت برگزاری مراسم عروسی تاثیر زیادی می‌گذارد.

کیک عروسی

کیک عروسی یکی از خدمات مجالستالارهای پذیرایی محسوب می‌شود؛ کیک عروسی بیشتر جنبه تزئیناتی دارد و معمولا عروس و دامادهایی کیک عروسی سفارش می‌دهند که از خدمات سفره عقد بهره بگیرند. کیک عروسی توسط افراد با تجربه تهیه شده و تزئین می‌شود.

بودجه عروس و داماد

شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای برگزاری عروس و داماد در نظر گرفته شود؛ میزان هزینه‌ای است که عروس و داماد می‌خواهند برای مراسم عروسی‌شان در نظر بگیرند؛ در واقع تمام خدمات مجالس و کیفیت مراسم عروسی به میزان بودجه عروس و داماد بستگی دارد. بنابراین زوجین پیش از برگزاری مراسم عروسی بهتر است؛ بودجه خود را در نظر گرفته و متناسب با آن تالار پذیرایی را انتخاب نمایند. تالار پذیرایی ممکن است علاوه بر پذیرایی خدمات مجزای دیگری نیز داشته باشند که بهتر است پیش از برگزاری مراسم آن را در نظر گرفت.

تشریفات

تشریفات به کلیه خدمات مورد نیاز برای برگزاری مراسم عروسی گفته می‌شود. فراهم کردن کلیه مراحل و اقدامات مورد نیاز برای برگزاری مراسم عروسی به زمان و انرژی زیادی نیاز دارند و بعضی از عروس و دامادها ممکن است در این زمان با مشکلات زیادی برخورد کنند و دچار ترس و اضطراب شوند به همین دلیل بعضی از عروس و دامادها از موسسات ارائه دهنده خدمات تشریفات بهره می‌گیرند. این موسسات کلیه خدمات برگزاری مراسم عروسی اعم از، رزرو تالار پذیرایی، آتلیه و فیلمبرداری، سالن زیبایی عروس، آرایشگاه داماد، تهیه غذا و میوه و شیرینجات را انجام می‌دهند. از طرفی موسسات تشریفات عروسی مبالغ بسیار زیادی نسبت به تالارهای پذیرایی دریافت می‌کنند.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

51cb7ca6-1b20-406a-add6-ba7d22154a2b

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز