عضو کمیسیون انرژی مجلس:

موسسه دانشمند تاثیر مثبتی در استفاده از نیروی جوان و کمک به کشور داشته است/ باید فضا برای استفاده بیشتر از اینگونه موسسات فراهم شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۴:۴۷
کد خبر: ۸۱۹۳۹۳
موسسه دانشمند تاثیر مثبتی در استفاده از نیروی جوان و کمک به کشور داشته است/ باید فضا برای استفاده بیشتر از اینگونه  موسسات فراهم شود
خدری گفت: در شرایط فعلی استفاده از توان شرکت های دانش بنیان که عمدتا از جوانان تشکیل شده اند می تواند در پویاتر شدن اقتصاد کمک شایانی کند.

«عبدالحمید خدری»، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت شرکت های دانش بنیان گفت: موسسات دانش بنیان را می شناسم و قطعا اگر تمام تصمیمات ما بر اساس مطالعات این موسسات باشد می تواند خروجی خیلی خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از توان این موسسات باید بیشتر از این استفاده کرد افزود: نقشی که موسسات در جامعه باید ایفا میکنند بیشتر در قالب شعار است، فضا برای بهره گیری بیشتر از این موسسات فراهم نشده است. 

خدری تصریح کرد: در شرایط فعلی استفاده از توان شرکت های دانش بنیان که عمدتا از جوانان تشکیل شده اند می تواند در پویاتر شدن اقتصاد کمک شایانی کند.

وی عنوان کرد: دولت باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند و در بحث برنامه ششم نیز اهتمام ویژه ای به این شرکت ها و موسسات شده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با درخواست از دولت برای استفاده حداکثری از توان این شرکت ها، افزود: این شرکت ها در برون رفت از  بحران های اقتصادی که ما درگیرش هستیم می تواند کمک شایانی کند.

خدری گفت: موسسه دانشمند که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است نیز جزو موسسات دانش بنیان خوب کشور است تاثیر مثبتی در استفاده از نیروی جوان و کمک به اقتصاد کشور داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز