جعفرزاده خبر داد؛

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار مسافر هوایی در نوروز ۹۸

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۳۰۶۴۴
جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار مسافر هوایی در نوروز ۹۸
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از پایان سفرهای نوروزی با جابه جایی بیش از 3 میلیون و 177 هزار و 744 مسافر با انجام 25 هزار و 546 پرواز خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا جعفرزاده»، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: فرودگاه حضرت امام با انجام 3253 پرواز و جابه جایی 526هزار و 183 مسافر بالاترین حجم در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام 2685 پرواز و جابه جایی 760هزار مسافر در این ایام بیشترین سرویس دهی در  پروازهای داخلی را ارائه کرده اند.

وی تعداد پروازهای عبوری  در این ایام را 24هزار و 289 پرواز ذکر کرد و گفت: فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس دهی 331هزار و 936 مسافر و انجام بیش از 2511پرواز ورودی و خروجی بیشترین سهم را برعهده داشته است که در مقایسه با سال گذشته 6درصد در پروازها و 9درصد در جابه جایی مسافر افزایش داشته است.

جعفرزاده افزود: به مسافران عزیز این اطمینان را می دهیم که چنانچه مواردی را مشاهده کرده اند که نرخ بلیت هواپیما بیرون از چارچوب تعیین شده از طرف شرکت های هواپیمایی که دامنه نرخ ها از طریق سایت انجمن شرکت های هواپیمایی در دسترس قرار دارد، خریداری کرده اند در مرحله اول از طریق شرکت های هواپیمایی و در نهایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل پیگیری است.

وی در پایان از تمامی مجموعه هایی که در فرایند پروازهای نوروزی فعال بوده و زمینه انجام پروازهای ایمن وسلامت و امنیت شایسته فرودگاهها را فراهم کرده اند از جمله شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، پلیس فرودگاهها، سپاه حفاظت هواپیمایی، شرکتهای هندلینگ تمامی مراکز ارائه بلیت هواپیما چه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه بخش های دفاتر خدمات الکترونیک که طبق مقررات سرویس دهی کرده اند سپاسگزاری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز