رئیس کل گمرک ایران:

آمارهای تجارت خارجی در اپلیکیشن گمرک قابل مشاهده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۷:۰۱
کد خبر: ۸۴۲۷۳۲
آمارهای تجارت خارجی در اپلیکیشن گمرک قابل مشاهده است
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اقدامات جدید در راستای الکترونیکی کردن گمرک و آماردهی تجارت خارجی، گفت: اپلیکیشن گمرک در حال حاضر قابل نصب روی گوشی های موبایل است که می تواند اطلاعات را به روز را منتشر کند. همچنین پیام رسان ها را در دستور کار داریم تا بتوانیم به صورت آنلاین آمار تجارت خارجی را منتشر کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از گمرک، مراسم رونمایی از آمار تجارت خارجی کشور بر اساس طبقه بندی اقتصادی برگزار شد که در این مراسم حسین میرشجاعیان مشاور وزیر اقتصاد، محمد علی دهقان معاون اقتصادی وزارت اقتصاد و مهدی میر اشرفی رئیس گمرک ایران حضور داشتند.

مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه آمار در هر کشوری تجلی دانایی و توانایی است، اظهار کرد: در حال حاضر دنیا دچار انفجار اطلاعات است. اما این اطلاعات مستلزم داده های خام دقیقی است تا بتوان در صورت پردازش دقیق آن به اطلاعات دارای روایی بالا تبدیل شوند.

رئیس کل گمرک با اشاره به اقدامات جدید این سازمان در راستای الکترونیکی کردن اطلاع رسانی آمارهای تجارت خارجی و آماردهی اظهار کرد: اپلیکیشن گمرک در حال حاضر قابل نصب روی گوشی های موبایل است که می تواند اطلاعات به روز را منتشر کند. همچنین پیام رسان ها را در دستور کار داریم تا بتوانیم به صورت آنلاین آمار تجارت خارجی را منتشر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز