سئو چیست؟ انواع خدمات بهینه سازی سایت

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۶:۵۵
کد خبر: ۸۴۸۲۸۱
سئو چیست؟ انواع خدمات بهینه سازی سایت
بهینه سازی یا سئو چیست؟ به کلیه فعالیت ها و معیارهایی که جهت بهینه سازی وب سایت جهت بدست آوردن رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود، سئو گفته می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بهینه سازی یا سئو چیست؟ به کلیه فعالیت ها و معیارهایی که جهت بهینه سازی وب سایت جهت بدست آوردن رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود، سئو گفته می شود. سئو به 2 دسته داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود که در کل یک پروسه زمان بر می باشد.

خدمات سئو چیست؟ چه خدماتی برای سایت من مناسب است؟

امروزه برای بسیاری از مدیران سایت ها و فعالان اینترنتی مفهوم سئو شناخته شده است و مدیران سایت ها نیاز به خدمات سئو را در ذهن خود حک نموده اند . اما متاسفانه خدمات سئو سایت هم چنان در فضای اینترنت به درستی تعریف نشده است . هدف از انجام سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل ، افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش می باشد . زمانی که در مورد سرمایه گذاری بر روی وب سایت خود تصمیم میگیرید آیا از مسیر اجرای یک پروژه و خدمات سئو اطلاع دارید ؟

برای اینکه نتیجه مناسبی کسب کنیم باید مسیر دقیق و مشخصی را طی کنیم . بهتر است بدانید فرآیند سئو برای هر سایت متفاوت می باشد . البته خدمات سئو یک ساختار مشابه و قابل تعریف برای تمام وب سایت ها دارد . در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در خصوص خدمات رایج سئو و بهینه سازی وب سایت در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . با ما همراه باشید...

خدمات سئو چیست ؟

خدمات سئو به فعالیت هایی گفته می شود که باعث بهبود جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجو می شود . خدمات سئو به طور کلی به 5 دسته اصلی تقسیم می شود :

1. سئو تکنیکال

2. بازاریابی محتوا

3. لینک سازی

4. لوکال سئو

5. آنالیز و مشاوره

 امروزه بهترین روش بازاریابی با بازدهی بالا انجام خدمات سئو می باشد . فرآیند سئو برای یک پروژه معمولا با بهینه سازی ساختار کد نویسی و رعایت استانداردهای سئو شروع می شود . پس از بهینه سازی کدها ، تولید محتوا و فرآیند ایندکس و کسب جایگاه در نتایج جستجو آغاز می شود . با استفاده از تکنیک های لینک سازی پس از گذشت چند ماه از فعالیت سئو ، می توان جایگاه وب سایت را در نتایج جستجو بهبود بخشید .

پس از اینکه در نتایج جستجو وب سایت مورد نظر جایگاه پیدا کرد ، فرآیند حفظ جایگاه و بهبود آن آغاز می شود . در این مرحله  تلاش می کنیم تا محتوای وب سایت را با توجه به جستجوی کاربران بهینه سازی کنیم و کلمات هدف را آنالیز و شناسایی نماییم .

علاوه بر موارد ذکر شده برای کسب و کارهایی که نقطه فیزیکی مشخصی دارند خدمات سئو محلی انجام می شود . به مثال زیر توجه کنید :

برای یک فست فود که در محله ستارخان در تهران قرار دارد ، بسیار مهم و ارزشمند است که اطلاعات ان هنگام جستجوی عباراتی مانند " فست فود در ستارخان " و یا " بهترین فست فود در تهران " نمایش داده شود . در ادامه مواردی از خدمات سئو را مورد بررسی قرار داده ایم .

خدمات سئو در زمینه تکنیکال

Ø بهینه سازی سرعت وب سایت

Ø بهینه سازی ساختار سایت

Ø بهینه سازی کدها و تگ های HTML 

Ø پیاده سازی داده های ساختار یافته

Ø بررسی سلامت کلی سایت : مدیریت Robots ، Sitemaps ، Redirects و سایر موارد مشابه

Ø پیاده سازی نشانه گذاری استاندارد

Ø طراحی و کدنویسی نسخه AMP 

Ø بهینه سازی یا پیاده سازی نسخه موبایل سایت (تطابق با دستگاه های موبایل)

خدمات بازاریابی محتوا

Ø شناسایی و آنالیز کلمات کلیدی ارزشمند

Ø تدوین ساختار محتوایی سایت و صفحات هدف

Ø برنامه زمانی و استانداردهای تهیه محتوا

Ø تدوین و ساخت ویدئو ها برای بالا بردن زمان ماندگاری کاربر در سایت و کسب رتبه

Ø تهیه محتوای مستمر متناسب با استانداردهای سئو

Ø مدیریت عنوان و توضیحات مناسب برای سئو

Ø تدوین استراتژی لینک سازی داخلی سایت

خدمات سئو در زمینه لینک سازی

Ø آنالیز وضعیت فعلی سایت و بررسی رقبا

Ø تدوین برنامه و استراتژی لینک سازی دستی

Ø فعالیت در شبکه های اجتماعی

Ø تدوین برنامه خرید رپورتاژ آگهی

Ø تدوین برنامه خرید بک لینک

Ø حذف بک لینک های غیر طبیعی و مخرب برای جلوگیری از جریمه گوگل

خدمات سئو در زمینه سئو محلی

Ø ثبت نمودن موقعیت در نقشه گوگل

Ø مدیریت نظرات ، امتیازات و پرسش های کاربران

Ø تنظیم هدف گذاری عبارت های محلی در صفحات سایت

کدام خدمات سئو برای سایت من مناسب است ؟

متخصص سئو تشخیص می دهد که انجام چه خدماتی برای سئو وب سایت شما مناسب است . زمانی که وب سایت شما برای انجام خدمات سئو در اختیار متخصص سئو قرار می گیرد ، باید دقیقا مشخص کند که چه خدماتی بر روی وب سایت شما انجام خواهد داد . به طور کلی خدمات ذکر شده برای تمام وب سایت های اینترنتی تعریف شده است ، اما در بسیاری از موارد این امکان وجود دارد که بخش هایی از خدمات سئو توسط خود شما انجام شده باشد ، به همین ترتیب انجام مجدد آن توسط متخصص سئو منطقی نمی باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سئوکار با آدرس seokar.com در ارتباط باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز