استاندار تهران در نشست مشترک با صاحبان صنایع ورامین:

حمایت از رونق و نوسازی صنایع با قوت اجرایی می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۹:۵۹
کد خبر: ۸۵۳۰۱۵
حمایت از رونق و نوسازی صنایع با قوت اجرایی می‌شود
محسنی‌بندپی گفت: واحدی که نوسازی را در دستور قرار داده، کیفیت بالاتری را ارائه کرده و آلایندگی کمتری را از خود برجای می‌گذارد، از این سو باید حمایت شایسته‌ای از رونق تکنولوژی و نوسازی در حوزه صنعت داشته باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بازدید رحمانی، وزیر صمت، محسنی‌بندپی، استاندار تهران، امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به همراه نقوی‌حسینی، نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، خطیبی، فرماندار قرچک، کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مسئولین در محل شهرک صنعتی قرچک برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، در حاشیه نشست مشترک با صاحبان صنایع شهرستان‌های ورامین و قرچک، اظهار داشت: فعالین اقتصادی، سربازان خط مقدم مقابله با تحریم و مصائب تحمیل شده از سوی استکبار علیه ملت ایران هستند. حضور وزیر محترم صمت در شهرستان، اثربخش و نتیجه‌محور بوده و آثار خوبی در حوزه رفع موانع و رونق تولید خواهد داشت و براین اساس باید نامگذاری سال جاری به عنوان رونق تولید از سوی رهبری انقلاب را به فال نیک بگیریم.

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیاییم. مسئله بانک‌ها اتفاق کمی در حوزه تولید نیست. بحث کاهش نقدینگی برای تولید‌کننده مشکل‌ساز بوده که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم‌. همچنین، باید قوانین دست و پاگیر را با رویکرد تسهیل‌گری در دولت و مجلس در دستور کار قرار دهیم‌.

محسنی بندپی تصریح کرد: نگاه ما به تولید باید حمایتی باشد و ما در استانداری تهران این رویکرد را داریم و کارگروه‌های رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری به صورت مستمر پیگیر مطالبات تولید کنندگان استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز