معرفی برجهای معروف دبی در تور دبی

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۵:۵۶
کد خبر: ۸۵۹۳۴۲
معرفی برجهای معروف دبی در تور دبی
تعداد برجهای معروف دبی بسیار زیاد است و این شهر توانسته از سال 2005 و با آغاز برج سازی در شهر خود، جلوه و زیبایی این شهر را تا حدود بسیار زیادی تغییر دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این برجها با داشتن ویژگی های بسیار خاص و جذاب توانسته اند به یکی از مهم ترین جاذبه ها توریستی این شهر تبدیل شود.

دبی بزرگترین شهر ایالت متحده عربی، به داشتن برج های بسیار بلند و آسمان خراش های چشم نواز بسیار مشهور است. این شهر واقع در اطراف خلیج فارس می باشد و جزء زیباترین شهرهای دنیا می باشد.

 معرفی برخی از برجهای معروف دبی 

برجهای معروف دبی بسیار زیاد هستند و این شهر توانسته با ایجاد برج ها و آسمان خراش های بسیار بلند، اسم خود را به عنوان یکی از شهرهای توریستی و بسیار زیبا در دنیا به ثبت برساند.

معرفی برج الخلیفه

برج الخلیفه  در تور دبی یکی از برجهای معروف دبی و درعین حال مستحکم ترین برج های دنیا می باشد که ساخت آن از سال 2004 آغاز و در سال 2010 پایان یافت. این برج با داشتن 808 متر ارتفاع، یکی از بزرگترین برج های مسکونی جهان می باشد . این برج توانسته با داشتن ویژگی های بسیار خارق العاده به عناوین مختلف دست پیدا کند و خود را در دنیا به شهر برساند. هزینه ساخت برج الخلیفه به بیش از 1.5 میلیارد دلار می رسد و دارای بیش از 160 طبقه است که تعدادی از این طبقات برای نگهداری و محافظت از برج می باشد. این برج دارای بیش از 30000 هزار خانه، بیش از 7.5 هکتار پارک و بیش از 30 هکتار دریاچه مصنوعی را به خود اختصاص داده است. شهر دبی با بررسی های اولیه در سال های توانسته با همکاری شرکت های بزرگ معماری صنعت توریستی خود را تا حدود بسیاری پیشرفت دهد و این شهر حال یکی از شهرهای تجاری و لوکس در جهان می باشد.

معرفی برج پرنسس

یکی از برجهای معروف دبی که توانسته عنوان سومین سازه بلند دبی را به خود اختصاص دهد برج پرنسس می باشد. این برج در خیابان بسیار معروف مارینا ساخته شده است و بیش از 763 واحد، 957 پارکینگ زیرزمینی و 8 فروشگاه می باشد. همچنین این بنا در سال 2010 توسط شرکت بزرگ Tameer Holdings توسعه یافته و در آن سالن های سرپوشیده و سرباز، استخر، سالن کامل بدن سازی و بسیاری از بخش های دیگر ایجاد شده است. این برج در رتبه 29ام بزرگترین برج های جهان قرار دارد و توسط سید مجید هاشمی و محمدعلی آل وکیلی طراحی شده است.

معرفی برج الماس

یکی از برجهای معروف دبی برج الماس می باشد که در کنار دریاچه جمیرا واقع شده است. این برج دارای بیش از 68 طبقه است و در کل دارای بیش از 360 متر ارتفاع می باشد. همچنین این برج به بزرگترین برج اداری شهر دبی نیز معروف می باشد. ساخت برج الماس در سال 2005 شروع شده و در سال 2009 به پایان رسید. این برج حال به یکی از مراکز بزرگ فروش الماس و سنگ های قیمتی تبدیل شده است و در آن می توان به راحتی انواع مختلفی از سنگ های با ارزش را خریداری کرده و این مکان حال به نام DMCC معروف است.

معرفی برج JW Marriott Marquis Dubai

تنوع و کاربرد برج های ساخته شده در دبی و تور ارزان دبی  بسیار زیاد می باشد. یکی از بزرگترین برج ها و هتل های موجود در جهان، برج JW Marriott Marquis  یکی از برجهای معروف دبی می باشد که دارای بیش از 350 متر ارتفاع و 77 طبقه است. این برج در کنار خیابان شیخ زاید یکی از زیباترین خیابان های دبی برپا شده است. همچنین این برج ها دارای بیش از 14 فروشگاه غذایی و فست فود می باشد و مرکز مراجعه بسیاری از آشپزان و علاقه مندان به آشپزی می باشد.

معرفی برج مشعل مارینا

یکی از برجهای معروف دبی، برج مشعل مارینا می باشد که به یکی از بزرگترین برج های جهان در سال 2011 معروف است. این برج بیش از 366.8 متر ارتقاع دارد و دارای 79 طبقه می باشد که آن را به یکی از زیباترین مناطق مسکونی دبی تبدیل کرده است. این برج دارای فراز و فرودهای بسیاری زیادی بوده است و در سال های 2016 و 2017 متاسفانه بخشی از آن آتش گرفته است و در حال بازسازی می باشد و کارهای آن در حال اتمام است. بیشتر بخوانید:

راهنمای خواندنی و مفید سفر به شهر دبی

معرفی برج العرب

یکی از برجهای معروف دبی در تور دبی لحظه آخری ، برج العرب میباشد. این برج در واقع یکی از بزرگترین هتل های لوکس شهر دبی می باشد که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جذب کند. این برج پنجمین هتل بزرگ جهان می باشد و شکل ساختار اصلی آن همانند یک بادبان می باشد. این برج بر روی یک منطقه کاملا دست ساز و یک ساحل زیبا در کنار ساحل جمیره ایجاد شده است که توانسته زیبایی خاصی را به شهر دبی بدهد.

معرفی برج HHHR

به گزارش سفر باتو ، یکی برجهای معروف دبی، برج HHHR می باشد که با نام برج آبی نیز به شهرت رسیده است. این برج دارای بیش از 72 طبقه است و ارتفاع آن به حدود 317 متر میرسد. پروژه ساخت این برج در سال 2006 آغاز شده و در سال 2010 به پایان رسیده است. طراحی این برج توسط الهاشمی صورت گرفته است و اغلب بخش های این برج به صورتی مسکونی می باشد و در کنار آن نیز یک ساختمان بزرگ تجاری قرار گرفته است که، زیبایی خاصی را به این برج داده است. این برج 5امین برج بلند مسکونی در شهر دبی می باشد.

نظر شما