با این ۶ ترفند، ارزان اما متفاوت پرواز کنید

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۶۳۰۴۸
با این ۶ ترفند، ارزان اما متفاوت پرواز کنید
در این دنیای پرمشلغه، سفر کردن راهی برای دور شدن از روزمرگی و تمدد اعصاب می‌باشد. البته اگر بتوانید سفری ارزان را برنامه‌ریزی کنید، مسافرتی بی‌دغدغه و دلچسب‌تر را خواهید داشت. پس با ترفندهای خرید بلیط ارزان آشنا شوید تا همیشه در سفر باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بنابر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، طبق این قانون که تکرار یک کار یا پروسه شما را با زیروبم مسیر آشنا می‌کند و یا به اصطلاح خبره آن کار می‌شوید، بعد خرید چندین بار بلیط هواپیما در این کار حرفه‌ای شده و چم‌وخم آن دستتان می‌آید؛ اما اگر در ابتدا می‌خواهید مثل یک حرفه‌ای برخورد کنید و نرخ بلیط‌های گران هواپیما را دور بزنید، آژانس هواپیمایی ستاره ونک ترفندهای خرید بلیط هواپیما را در اختیار شما می‌گذارد. با به کار بردن این ترفندها می‌توانید بلیط ماهان، بلیط ایرعربیا و بلیط سایر شرکت‌های معتبر هواپیمایی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

از ترفند زمان مناسب خرید استفاده کنید

انتخاب روز و ساعت مناسب پرواز، هنگام خرید بلیط هواپیما از موارد مهم و حائز اهمیت است. اگر می‌خواهید هزینه بلیط هواپیما را کاهش دهید، بهتر است درست برعکس افراد دیگر عمل کنید.

 اما چگونه؟ اکثر افراد آخر هفته و ساعات بین روز را برای پرواز انتخاب می‌کنند. اواخر هفته ترافیک پروازی بیشتر است و در نتیجه بلیط هواپیما نیز گرانتر خواهد بود. از طرفی با یک نگاه کلی به ساعات و قیمت‌ها متوجه خواهید شد، بلیط‌های نیمه‌شب ارزان‌تر از بلیط‌های دیگر هستند؛ بنابراین انتخاب روزهای وسط هفته و ساعات اولیه صبح برای پرواز، هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

بلیط‌ها را مقایسه کنید

ضرب‌المثل "گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی" در خرید بلیط هواپیما هم جواب می‎دهد. هرچه قدر هم برای خرید بلیط هواپیما عجله داشته باشید، با جستجوی بیشتر بلیط‌ چیزی را از دست نخواهید داد. چه در خرید اینترنتی و چه در خرید حضوری بلیط هواپیما با دیدن اولین گزینه پرواز آن را خریداری نکنید. در بیشتر مسیرهای پروازی ایرلاین‌ها و ساعات پروازی متعددی برای انتخاب وجود دارند، پس بهتر است، سایت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت بلیط هواپیما خود را با مناسب‌ترین ایرلاین و ساعات پروازی از یک سایت معتبر خریداری کنید.

با مراجعه به سایت خرید بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی ستاره ونک شما می‌توانید با جستجوی مقصد، ایرلاین‌ها و ساعات پروازی مختلف را مشاهده کرده و با اطمینان کامل از نرخ بلیط، خرید خود را نهایی کنید.

اصرار بر روی تاریخ خاص را فراموش کنید

اگر هنگام خرید بلیط هواپیما بر روی تاریخ خاص اصرار دارید، پیدا کردن نرخ ارزان را فراموش کنید. بهتر است تا آنجا که برایتان مقدور است تاریخ پرواز را محدود نکنید. چرا که در بیشتر مواقع با کمی جابه‌جا کردن تاریخ سفر می‌توانید بلیط را با مبلغ ارزان‌تر خریداری کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای تعطیلات برنامه‌ریزی کنید دقیقاً در تاریخ شروع و اتمام تعطیلات به دنبال بلیط نباشید، بلکه بهتر است بلیط را برای یک یا دو روز قبل از شروع تعطیلات رزرو کنید، در اینصورت با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم در سفر با حجم گردشگران کمتری مواجه خواهید شد و هم بلیط را با هزینه کمتر خریداری می‌کنید.

ارزان‌ترین نه اما مناسب‌ترین را انتخاب کنید

ارزان‌ترین پرواز همیشه بهترین گزینه نیست. نوع ایرلاین، کلاس پروازی، روز و ساعت پرواز در قیمت بلیط هواپیما بسیار تأثیرگذار هستند. در واقع بهترین بلیط هواپیما بلیطی است که خدمات عالی و نرخ مناسب را در کنار یکدیگر داشته باشد. هنگام جستجو بلیط هواپیما امکانات و خدمات پروازها را با هم مقایسه کرده و سپس با توجه به توقعات و شرایط خود مناسب‌ترین پرواز را انتخاب کنید.

از کنار پروازهای توقف‌دار به سادگی رد نشوید

پروازهای توقف‌دار پروازهایی هستند که در آن قبل از رسیدن به مقصد نهایی یک توقف در فرودگاهی مشخص دارند. اکثر افراد با شنیدن نام توقف در پرواز با تصور اینکه مسیری خسته‌کننده را پیش رو دارند از کنار آن به‌راحتی می‌گذرند، اما از همین‌جا یک‌بار و برای همیشه این تصور غلط را از ذهنیت خود پاک کنید.

 پروازهای توقف‌دار اگر درست انتخاب شوند بسیار جذاب و مقرون‌به‌صرفه هستند. به‌عنوان‌مثال با خرید بلیط ایرعربیا به مقصد گوا هند، شما یک توقف در فرودگاه شارجه خواهید داشت و سپس مقصد خود را به سمت گوا ادامه خواهید داد. در اینصورت هم از خدمات بلیط ارزان ایرعربیا استفاده خواهید کرد و هم از امکانات فرودگاه شارجه(سومین فرودگاه بزرگ خاورمیانه) بهرمند‌ خواهید شد. به این نکته دقت کنید معمولاً نرخ بلیط‌های توقف‌دار ارزان‌تر از بلیط‌های بدون توقف هستند.

از تخفیفات آژانس‌های هواپیمایی غافل نشوید

امروزه اکثر آژانس‌های هواپیمایی و سایت‌های خرید بلیط هواپیما، محصولات و تخفیفات خود را در کانال اینستاگرام قرار می‌دهند، بنابراین با پیگیری صفحات مجازی، می‌توانید از پیشنهادات ویژه خرید بلیط هواپیما باخبر شوید. عضو شدن در باشگاه مشتریان نیز راه دیگر رسیدن به خرید ارزان بلیط هواپیما است.. شما می‌توانید با عضو شدن در این باشگاه در ازای هر خرید امتیاز دریافت کنید. این امتیازها در سفرهای بعدی به تخفیفی عالی تبدیل می‌شوند؛ بنابراین به هیچ عنوان فرصت را از دست ندهید و حتماً عضویت خود را در ایرلاین‌ها به ثبت برسانید، بدین ترتیب با پر کردن فرم چند دقیقه‌ای از تخفیف چند صدهزارتومانی برخوردار خواهید شد.

اگر کثیرالاسفر هستید، سعی کنید همیشه از یک سایت یا آژانس مسافرتی خرید کنید چرا که شرکت‌ها همیشه برای مسافران دائمی امتیازی ویژه در نظر خواهند گرفت.

با عضو شدن در باشگاه مشتریان آژانس هواپیمایی ستاره ونک از خدمات و تخفیفات ویژه این باشگاه بهره‌مند شده و سفری آرام و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز