آشنایی با درب ضد سرقت آتار درب سلماس

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۶:۳۴
کد خبر: ۸۶۳۵۲۶
آشنایی با درب ضد سرقت آتار درب سلماس
می‌تونید با خواندن مطلب زیر با خصوصیات درب‌های ضد سرقت آتار درب سلماس آشنا شوید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، درب ضد سرقت آتار درب سلماس به ۴ دسته تقسیم بندی می شود:

1. درب های ضد سرقت سوپر برجسته که ضخامت رویه اولیه ۸ میلی متر می باشد و قسمت برجسته دارای ضخامت های ۱۶ تا ۳۲ میلی می باشد. اگرچه با وجود طرح موج درب ضد سرقت برجستگی رویه به حدود ۱۰ سانتی متر نیز رسیده است و درب ها دارای سنگینی بیشتری نسبت به درب های طرح ابزارخورده می باشد. در سال ۹۴ و ۹۵ تعداد مدل های سوپر برجسته افزایش چشمگیری پیدا کرد. استفاده از رویه های PVC با استفاده از پرس منبران قابلیت بسیار بالایی به خط تولید کارخانه آتار درب سلماس برای تولید انبوه مدل سوپر برجسته داده است. استفاده از چسب های با کیفیت بالا برای اتصال روکش به MDF بسیار با اهمیت می باشد.

2. درب های برجسته که ضخامت رویه همانند سایر درب های ۰٫۸ سانت می باشد و رویه های برجسته دارای ضخامت ۰٫۸ سانت می باشد. قیمت این نوع درب ها کمتر از درب های سوپر لوکس می باشد. رنگ کاری این نوع درب از طرح های ابزارخورده زمان برتر می باشد. وزن این درب ها نیز در محدوده ی ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم قرار می گیرد. از نظر مقاومت هیچ تفاوتی بین این مدل و طرح های سوپر برجسته وجود ندارد و اختلاف قیمت فقط به دلیل استفاده ی کمتر متریال در این تیپ می باشد.

3. درب های ابزار خورده یا همان درب های با طرح CNC که جز درب های پر فروش می باشد و بیشتر ساختمان سازان و بخصوص انبوه سازان از این درب استقبال زیادی می کنند. با توجه به اینکه مقاومت این درب با دیگر درب ها از لحاظ مقاومت و شاستی کشی داخلی برابر می باشد و استفاده از یراق کاله یا داف ترکیه توانسته بهترین مقاومت را برای درب ضد سرقت آتار درب سلماس به ارمغان بیاورد. زمان کمتر برای تولید و قیمت پایین از از مزایای اصلی این تیپ می باشد. ضخامت چهارچوب ۱٫۸ میلی متر و ضخامت فلز داخلی ۱٫۵ میلی متر می باشد که نوع شبکه کشی فلزی داخل درب در این تیپ همانند دیگر مدل ها می باشد.

4. درب ضد سرقت تاناک و روکش ملامینه نیز جز ارزان ترین مدل های درب ضد سرقت آتار درب سلماس می باشد که در تیپ تاناک به دلیل استفاده فلز در نمای درب ، و در تیپ ملامینه به دلیل عدم وجود مرحله ی رنگ کاری قیمت تمام شده ی محصول پایین می باشد. دیگر اکسسوری های مورد استفاده در درب های ضد سرقت قابل استفاده در این تیپ می باشند.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دو نوع دور فلز و پرسی تولید می شوند. درب های دور فلز قابلیت تعویض رویه در محل پروژه را دارد و کاربردی تر می باشند. درب های ضد سرقت پرسی به دلیل پروسه تولید قیمتی بالاتر داند ولی این افزایش قیمت به معنی افزایش مقاومت درب نمی باشد. درب های دورفلز از قسمت های کناری درب کاملا فلز بصورت U ضخامت درب را در برداشته است که در نوع پرسی چنین موضوعی دیده نمی شود. دیگر اکسسوری هایی که بر روی درب ضد سرقت آتار درب سلماس می توان نصب کرد : شب بند ، روزبند ، قفل مولتی سیستم ، پیم پشت لولا ، دور آلومینیوم و انوع درکوب های لوکس می باشد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

استاندارد درب های ضد سرقت شرکت آتار درب سلماس ۱۱۵*۲۱۵ پشت تا پشت چهارچوب فلزی می باشد. چهارچوب های تولید به دو شکل پرواز دار و بدون پرواز تولید می شود. درب های ضد سرقت بدون پرواز ، ابعاد پشت و جلوی درب ضد سرقت به یک اندازه می باشد. درب های ضد سرقت که دارای پرواز فلزی می باشد ابعاد جلوی درب یا اصطلاحا پرواز به پرواز ۱۲۰*۲۱۷ سانتی متر می باشد. 

البته باید بیان شود ساخت سفارشی درب ضد سرقت با ابعاد خاص نیز برای کارخانه مقدور می باشد که در این صورت زمان بیشتری برای تولید درب های ضد سرقت مورد نیاز می باشد. بصورت کلی زمان تولید درب های ضد سرقت بدون برجستگی نسب به درب های ضد سرقت برجسته کمتر می باشد. نصب درب سرقت بر روی فریم انتظار فلزی انجام می شود و برای نصب حتما باید قوطی فلزی در داخل قطر دیوار تعبیه شده باشد. پس از نصب درب ضد سرقت، پشت چهارچوب نیاز به مصالح ریزی ماسه و سیمان دارد.

درب ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی ، درب های داخلی ساختمانی از قبیل MDF و HDF از دیگر درب های تولید شرکت آتار درب سلماس در ایران می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز