رزرو نوبت پزشکان – گاهی سخت، گاهی خیلی آسان!

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۵:۰۱
کد خبر: ۸۷۱۳۹۱
رزرو نوبت پزشکان – گاهی سخت، گاهی خیلی آسان!
چند روز پیش یک دفعه معده دردی گرفتم که خدا نصیب دشمن آدم نکنه. اما از اونجایی که برای خیلی از ما عموما کار به سلامتی ارجحیت داره، من هم خیلی بهش اهمیت ندادم. البته این که نمیدونستم باید پیش چه دکتری برم و اصلا اون دکتر را باید از کجا پیدا کنم هم بی تاثیر نبود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اگر شما هم تا به حالا دچار مشکل معده شده باشید بهتر از من می دونید این درد خود به خود خوب نمی شه. من هم انقدر با این درد کلنجار رفتم تا کار و زندگیم داشت به مشکل می خورد. اینطور شد که از دوستان و آشنایان خواستم تا یک دکتر خوب و مطمئن بهم معرفی کنند. خلاصه دو سه تا دکتر خوب که خودشون قبلا رفته بودن و میگفتن با یک نسخه درمان شدند را به من معرفی کردن و چند تا اسم و شماره تلفن به من دادند.

روز بعدش از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر به هر شماره چند بار زنگ زدم. یا خط اشغال بود یا جواب نمیدادن. منشی ای هم که جواب داد برای 2 ماه دیگه اون هم ساعت 8 شب بهم نوبت داد. واقعا کلافه شدم

یعنی هیچ راه دیگه ای نبود که من بتونم راحت نوبت بگیرم؟

من تونستم این درد و تحمل کنم و تماس بگیرم بقیه بیمارها چی کار می کنند؟

به خودم گفتم هر چیزی را با گوگل کردن میشه پیدا کرد چرا از گوگل استفاده نکنم. این طوری بود که با کمی جستجو به سایتی به نام درمانکده رسیدم.

توی درمانکده کلی دکتر بر اساس تخصصشون دسته بندی شده بودند برای مثال بهترین فوق تخصص غدد و متابولیسم یا برترین پزشکان مغز و اعصاب. برای هر دکتر آدرس، رزومه، عکس و بیوگرافی وجود داشت. یک قسمت خیلی جالب دیگه نظرات کسانی بود که قبلا پیش هر دکتر رفتند، بود

خیلی لذت بردم که با یک جستجو ساده و خواندن نظرات و بیوگرافی پزشک ها خیلی مطمئن، در کمتر از 5 دقیقه، هم دکتر مورد نظرم را پیدا کردم و هم موفق شدم نوبتم را رزرو کنم.

به شما هم پیشنهاد می کنم به سایت درمانکده سر بزنید و با امکانتشون بیشتر آشنا بشید.

درمانکده نوبتدهی آنلاین مطب پزشکان

نظر شما