در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران برگزار شد؛

تدوین طرح برند شهری تهران توسط بخش خصوصی

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۱:۱۷
کد خبر: ۸۷۶۸۳۴
تدوین طرح برند شهری تهران توسط بخش خصوصی
نمایندگان بخش خصوصی در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران، چارچوب اولیه و پیشنهادی طرح برند شهری تهران را به شور گذاشتند و مقرر کردند تا این طرح با تمرکز همه‌جانبه به پیش برود.

به گزارش گروه خبر خبرگزار ی برنا، چهارمین نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران با طرح مساله برند شهری آغاز شد. مساله‌ای که در نشست قبلی با مرور تجربه برند اصفهان آغاز شده بود و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران را به این فکر واداشت که می‌توان با توجه به نتایج موفقیت‌آمیز آن، کار مشابهی را در تهران به پیش برد.

در این نشست هم‌چنین به مساله اولویت‌های کمیسیون نیز پرداخته شد و چگونگی پیگیری مسایل مهم مطرح شده در کمیسیون و مشکلات اعضای اتاق در این حوزه مورد بحث قرار گرفت.

در آغاز این نشست فرزین فردیس از ارائه طرح اولیه برند شهری تهران خبر داد و از ویژگی‌های این طرح پیشنهادی صحبت کرد. او ابراز امیدواری کرد پس از کسب موافقت‌ها و حمایت‌های لازم از سوی هیات رئیسه اتاق تهران، در مراحل بعدی نهادهایی چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، استانداری و سایر سازمان‌های مرتبط نیز در این اجرای طرح به بخش خصوصی کمک کنند و همراهی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز