از بازار آنلاین سیم کارت چه می‌دانید؟

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۰:۰۹
کد خبر: ۸۷۸۳۴۴
از بازار آنلاین سیم کارت چه می‌دانید؟
بازار آنلاین سیم کارت که چندین سال است فعالیت خود را شروع کرده، تا به امروز توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و همچنین کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، به نقل از امیدنامه، در بازار آنلاین سیم کارت نیازی نیست که شما برای خرید و فروش سیم کارت شخصا به دفاتر مراکز فروش مراجعه کنید، بلکه می توانید تمامی کارهای خرید، فروش، و حتی نوع اپراتور اصلی و مجازی را مشخص کنید. در هر صورت باز هم ممکن است برای عده ای این سوال پیش بیاید که بازار آنلاین سیم کارت چیست؟  آیا خرید سیم کارت از بازار آنلاین سیم کارت یک خرید مطمئن است؟ آیا نظارتی بر روی بازار آنلاین سیم کارت وجود دارد؟ اپراتور مجازی چیست؟ اپراتور مجازی چه تفاوتی با اپراتور اصلی دارد؟ آیا اپراتور مجازی از اعتبار کافی همانند اپراتورهای اصلی برخوردار است؟  ایا نقاط پوشش دهی آن سراسری است؟ و دیگر سوال های این چنینی ما در زیر قصد داریم به تمامی این سال ها پاسخ دهیم و شما را با بازار آنلاین سیم کارت آشنا کنیم. با ما همراه شوید تا به جواب سوال های خود دست یابید.

بازار آنلاین سیم کارت:

همانطور که میدانید با ورود سیم کارت به دنیای ارتباطات تحولات بسیار عظیمی رخ داد و سیم کارت توانست روی زندگی مردم نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. در گذشته شما باید برای خرید سیم کارت به دفاتر مراکز فروش مراجعه می کردید و حتما سیم کارت خود را به صورت حضوری خریداری می نماید، اما امروزه تمامی اپراتورها در تلاش هستند که خدمات خود را برای مشترکین بیشتر کرده و امکانات بیشتری را در اختیار آنها قرار دهند، بنابراین لازم نیست که شما برای خرید سیم کارت حضوری اقدام نمایید، تنها کافیست به بازار آنلاین سیم کارت مراجعه کرده و شماره مورد علاقه ی خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید و برای سند زدن حضور پیدا کنید، یکی از بسترهایی که شما می توانید سیم کارت آنلاین خریداری نمایید رند باز است ، رند باز یک بازار آنلاین سیم کارت است که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از تمامی اپراتورها سیم کارت مورد علاقه ی خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایید و علاوه بر خرید سیم کارت آنلاین از اپراتورهای اصلی می توانید سیم کارت های اپراتورهای مجازی را نیز خریداری نمایید. علاوه بر خرید سیم کارت آنلاین شما می توانید سیم کارت های خود را نیز با قیمت مناسب در این بازار آنلاین سیم کارت به فروش برسانید.

آیا با اپراتورهای مجازی آشنایی دارید؟ در زیر قصد داریم  به ویژگی های اپراتورهای مجازی اشاره کنیم.

چندین سال است که بازار اپراتورهای مجازی در ایران بسیار داغ شده و آنها نیز توانسته اند به دنیای ارتباطات وارد شوند. شاید در ابتدا بهتر باشد کمی در رابطه با اپراتورهای مجازی صحبت کنیم و سپس به سراغ تفاوت های آن با اپراتور های اصلی برویم.

اپراتور های مجازی حدود ۲۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کردند اما چندین سال است که به طور رسمی در ایران رونمایی شده و چند اپراتور بطور مجازی در حال فعالیت هستند، در واقع اپراتور مجازی اجازه راه اندازی یک شبکه جدید موبایل را در ایران ندارد و باید با همکاری  با اپراتورهای اصلی فعالیت خود را آغاز کند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که علت به وجود آمدن اپراتورهای مجازی و فعالیت های آن ها چیست؟ همانطور که میدانید در کشور چندین اپراتور اصلی داریم که ممکن است در تمام نقاط کشور پوشش دهی کاملا مناسبی و رضایت بخشی نداشته باشند به همین دلیل اپراتورهای مجازی به وجود آمده اند تا یک پوشش سراسری رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم آورند، ضمن اینکه برخی از این اپراتورهای مجازی تنها بخشی از خدمات را به مشترکین ارائه می دهند.

اپراتور های مجازی می توانند یک برند تجاری،  مرکز  امور مشترکین، پشتیبانی، بسته ها و تعرفه ها و حتی دفاتر فروش خاص خود را در سراسر کشور داشته باشد. شاید بهتر باشد کمی در رابطه با تفاوت اپراتورهای مجازی تلفن همراه با دیگر اپراتورهای موبایل صحبت کنیم. شما می توانید از بازار آنلاین سیم کارت، سیم کارت های اپراتورهای مجازی را خریدار کنید.

تفاوت اپراتور مجازی با اپراتورهای اصلی در چیست؟

خدمات آنها :

یکی از تفاوت اصلی اپراتور های مجازی با دیگر اپراتورهای موبایلی خدمات آنهاست زیرا برخی از اپراتورهای مجازی تنها دارای یک سری قابلیت های خاص می باشند و قابلیت ارائه خدمات اپراتورهای اصلی ایران ندارند.

طرح های ارائه شده:

اپراتورهای مجازی طرح ها و بسته های اینترنتی و تشویقی بسیار ارزان تر و متفاوت تری نسبت به دیگر اپراتورهای اصلی موبایل دارند.

تعرفه ها:

تعرفه های اپراتور های مجازی بر اساس تعرفه هایی است که اپراتور اصلی برای آنها تعیین می کنند زیرا همانطور که در بالا ذکر شد اپراتور مجازی یکی از زیرشاخه‌های اپراتورهای اصلی موبایل می‌باشند،  گاهی اوقات این تعرفه ها  کمتر از تعرفه های اپراتور اصلی بوده و گاهی اوقات نیز ممکن است قیمت آنها بیشتر باشد.

پیش شماره اختصاصی:

همانطور که می‌دانید هر اپراتوری سرشماره خاص خود را دارد که نشان دهنده و معرفی کننده ی  اپراتور می باشد،   اما اپراتور های مجازی دارای یک سرشماره کاملاً اختصاصی می باشد که سر شماره آنها بسیار رند است.

در بازار آنلاین سیم کارت رند باز شما می توانید شماره های صفر و کارکرده را  از تمامی اپراتورهای اصلی و مجازی بصورت آنلاین و غیر حضوری خریداری نمایید، تنها کافیست پنل کاربری خود را کامل کرده تا بتوانید به صورت قانونی و آنلاین سیم کارت خود را خریداری نمایید.

همانطور که مشاهده کردید، اپراتورهای سیم کارت های مجازی تفاوت های بسیار زیادی با اپراتورهای اصلی دارند، اما عملکرد و کیفیت بسیار خوبی را توانسته اند از خود برجای میگذارند، بنابراین شما می توانید با خیالی راحت نسبت به خرید آنها بصورت آنلاین از بازار آنلاین سیم کارت اقدام کنید. پیش بینی شده است که اپراتورهای سیم کارت های مجازی بتوانند با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شوند و علت آن هم پوشش دهی و خدمات و تعرفه های آنها می باشد. لازم به ذکر است که رندباز اولین بازار آنلاین سیم کارت درکشور میباشد و شما می توانید برای خرید سیم کارت های اپراتورهای اصلی و مجازی اقدام کنید.

همانطور که در بالا ذکر د علاوه بر خرید سیم کارت های نو و کارکرده و رند ، شما می توانید سیم کارت های خود را نیز به فروش برسانید، برای اینکار تنها کافیست برای عضویت در سایت اقدام کنید و سپس فروشگاه آنلاین خود را تشکیل دهید و برای فروش سیم کارت خود اقدام کنید و وارد بازار آنلاین سیم کارت شوید.

شما می توانید فروشگاه خود را  در این بازار آنلاین سیم کارت مدیریت کنید و برای بروزرسانی آن اقدام نمایید. همچنین اینکه شما می توانید برای استعلام سند سیم کارت نیز اقدام کرده تا نسبت به خرید خود کاملا مطمئن شوید.

نظر شما